Mijn zoontje van 10 mnd is altijd al een slechte drinker geweest. Hij heeft verborgen reflux gehad dus het kan daar van komen. Vanaf de geboorte gaat het al zo. Het is een tijd goed gegaan waar hij 4 x 200 cc dronk tot op heden. Hij drinkt nu 200 cc op een dag Inc nacht. Dit is sinds een paar dagen zijn schema 07:30 bord pap met 120 cc opvolgmelk + banaan erin 12:00 2 broodjes 15:00 met mazzel 100 cc opvolgmelk 18:00 200 gram groente/aardappels/rijst etc en babytoetje( ook met opvolgmelk) 03:30 100 cc of d
Ow drukte te snel .. Of soms niks Krijgt hij voldoende vocht binnen? Zijn nu bezig met leren uit een rietje drinken, hier krijgt hij hoogstens een paar slokken van binnen. Het kan ook voorkomen dan hij de fles van 15:00 ook weigert. Maak me best zorgen, hij heeft zijn melk nog nodig lijkt mij
Goedemiddag, Tussen de 10-12 maanden is het advies om gemiddeld nog 400-600 ml aan melk- en melkproducten per dag te geven. Qua vocht is het fijn als je kindje tussen de 500 ml-100 ml drinkt. Wat je kindje nu krijgt is minimaal. Misschien kan je tussendoor in de ochtend en middag nog wat drinken aanbieden, fruithapje, en de melk van de middag tussen de middag. Groetjes Angelique