Vroeger was ik er ook zo bang voor. Ik was vroeger bang omdat het zo donker was en ik was bang dat ik vast zou blijven zitten... Ik hoop dat je kindje snel van de angst af is. Vooral niet pushen dat werdt ik dus wel vroeger door mijn badmeester
We hebben extra zwemles gehad met 1 meisje samen. Ik mocht erbij blijven en het ging boven verwachting goed. Hij duikt nu in het water en zwemt 3 meter onder water. Hij is nog niet door het gat geweest maar we hebben volgende week weer een extra les. Wat een lieve juf heeft hij en wat een geduld heeft ze met hem. Hij was echt bang maar het is haar gelukt. Ik ben heel blij met haar en trots op mijn zoon dat hij het toch gedaan heeft.
Vandaag weer een gewone zwemles gehad en hij is nog niet door het gat geweest. Ze hebben het nog niet geprobeerd. Hij duikt nu wel helemaal zelf vanaf zijn knieeen in het water en zwemt dan 2 slagen onder water. Hij durft nu ook zonder hulp onder de lijn door te zwemmen. Dan komt het gat vanzelf wel. Ik ben blij!
Maar het kind kan toch wel zwemmen... Alsof vroeger alle kinderen vverdronken omdat ze alleen A hadden... Ik heb ook alleen A. En als er echt iets gebeurd kan je nog zo veel diploma's hebben maar paniek komt er toch wel. Daarom moet je bij jonge kinderen altijd in de buurt blijven.