veel honger en toch al aan max!

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door honeyy, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

Esmée is nu 4 maanden en sinds dat ze 4 maanden is heeft e super veel honger!! ze krijgt een half potje groente.. fruit kan ze niet echt tegen krijgt ze veel last van haar buikje.. ze drinkt nu ook al 5 / 6 flessen van 180+5. Friso voeding krampjes en spugen.. dat is zelfs al te veel dat weet ik.. maar madam slaapt snachts nog niet door..

nu is het al een tijd zo dat ze echt ontervrede is!! ze komt echt weer om de 4 uur.. Gister had ik haar wat meer aangeboden.. 1x 180+6 en toen nog eens 100+3.. en ze had nog honger!! wat kan ik hier nou aan doen? Ze huilt ook echt na de fles..

ik weet het niet meer.. het ging zo goed! ze sliep van 19.00 tot 05.00 / 05.30 en nu is het in 1 x over.. ik wil me vrolijke meisje terug!! :x

alvast bedankt voor uw antwoord!

liefs xxx

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,
    je dochtertje mag maximaal 1 liter zuigelingenvoeding per dag. Ze lijkt niet genoeg te hebben aan deze hoeveelheid. Voor een goede verzadiging is het belangrijk dat je dochtertje haar flesje rustig leegdrinkt. Wanneer ze in 15 tot 20 minuten haar flesje leegdrinkt zal ze langer tevreden zijn. Je mag ook wat extra water in het flesje doen (10 tot 20 ml).
    Groetjes van Petra.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hallo petra;

ik deed er al 10cc water bij, en ze drinkt er 15 min. over.. heb nu friso hongerige baby's maar deze mengen met de andere voeding? of alleen die voeding geven?

bedankt!! :)

groetjes sheila

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Sheila,

Heb je al eens geprobeerd om wat rijstebloem in de (laatste) fles te doen? Misschien dat dit nog een beetje helpt. Je mag de hoeveelheid water in de fles eventueel nog wat ophogen naar 20 ml.

Wanneer Esmee gewend is aan haar groentehapje kan je haar weer eens wat fruit proberen te geven. Probeer eens wat andere soorten, misschien gaat dat wat beter. Vaak gaat het beter als ze er wat dingen naast krijgt, want daar is ze nu denk ik wel aan toe als ik lees hoeveel trek ze heeft. :)

Groetjes Linda

Deel Deze Pagina