Leuke uitjes met je peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Shawarma, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ben op zoek naar leuke uitjes die ik met mijn dochter van 2 en half kan gaan doen.
    Zoek iets hier in de buurt..Zuid-holland en het liefst Den Haag.
    Weet iemand iets leuks?
    Mag zowel binnen als buiten dan heb ik een beetje de keus wat je zoal kan doen:)
    Ben al langer op zoek naar echt een leuke speeltuin... voor de kleintjes.
    Ben benieuwd!

2. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    is er geen ballorig bij je in de buurt,dat is een indoor speelparadijs met ballenbakken glijbanen springkussens enz...er leuk!in rotterdam zit er 1.

3. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Of neem een abonnement voor de dierentuin. Kan je er altijd heen als je wilt.

4. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Heb ook een jaarkaart voor een dierentuin. Superhandig omdat je altijd kan. Ik betaal alleen parkeerkosten en dat is ook gereduceerd tarief. Verder gaan we ook wel eens naar ballorig als het slecht weer is. Vindt ze helemaal geweldig!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Een ritje met de trein is hier altijd een groot succes.

6. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Ik heb een abonnement op Blijdorp, vind ik erg leuk en voel je je niet verplicht om de hele dag te blijven hangen. Ballorig in Zoetermeer gaan we wel eens naartoe. Ik ben net naar de vogelkelder geweest. Is een hele grote dierenwinkel, maar echt heel leuk. Ben er net twee uurtjes geweest. Kijk maar eens op de site. Verder ben ik een keer naar Sealife in Scheveningen geweest (niet heel groot maar best leuk), en met kerst zijn we voor het eerst naar de bios geweest (kabouter Plop) Vanaf april rijdt het mini stoomtreintje in het Zuiderpark weer. Kinderboerderij 't Geertje vind ik zelf ook heel leuk of rennen in het Haagse bos. Naar het hertenkamp bij CS fietsen en daar ook de vogels voeren.. Verder is zwemmen natuurlijk leuk. Ken je de site www.uitmetkinderen.nl dan kun je Den Haag in voeren en dan krijg je allemaal uitjes op een rij. Staan wel een paar dingen tussen die ik ook nog wil doen.. Veel plezier!

Deel Deze Pagina