Zoon wil 's middags niet meer naar bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kimsch, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Vrees dat ons zoontje er ook zo een is....;)

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hier zitten we in een tussenfase. Hij is nu 26 maanden en slaapt ' s nachts heel erg goed (i.t.t. het eerste jaar). Nu ik dit typ ligt meneer nog te slapen en hij is er gisteravond om 20 u ingegaan. Eerder maakten we hem dan wakker om 9.30 u om hem dan weer in bed proberen te krijgen rond 13 u. Maar ja dat wil dus niet altijd lukken, ook begrijpelijk. Vandaag de eerste keer besloten om het maar eens z'n gang te laten gaan en dan maar te kijken hoe de dag verder verloopt. 2 Weken geleden was hij ziek en toen heeft hij 2 dagen geen middagdut gedaan en de dag toch best goed doorgekomen, vandaar dat ik nu op dit idee ben gekomen.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier doen we dat al een tijdje zo. Als Eva uitslaapt tot ongeveer 10 uur, gaat ze 's middags niet naar bed.
    En vandaag weg geweest en het was al laat, dus ze zou niet naar bed gaan 's middags, maar even op de bank een filmpje kijken en bij mama hangen en op tijd naar bed. Maar voor het eerst sinds een half jaar is ze in de auto in slaap gevallen :) en heeft een half uurtje met mama geslapen. Door dat hazeslaapje redde ze het wel weer makkelijk tot 19:30. Maar ik vermoed (en hoop ;)) dat ze morgen wel een beetje zal uitslapen.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ff blijven volhouden. Mijn zoontje had rond die leeftijd soms ook zo'n bui dat hij niet meer wilde slapen, maar als we het gewoon bleven doen, dan ging hij een paar dagen later toch wel weer gewoon slapen. Hij is nu ruim 3 en slaapt niet altijd meer, maar soms nog wel en dan meestal gelijk 2 uur. Het hangt er nu een beetje vanaf wat we 's ochtends hebben gedaan, als hij erg moe is gaat hij lekker slapen en anders mag hij opblijven.

Deel Deze Pagina