Doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalievs, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer sliep jullie baby door? En heb je tips?
    Hier namelijk een manneke die 3 x achter elkaar door sliep en toen hield het weer op (moest toen wel x speentje geven en sliep dan meteen verder) nu word hij wakker rond 3/4 uur en geef ik speentje maar langer als 5 uur word het niet meer..
    Nou had ik vanacht getest en hem weer speentje gegeven wou die toen niet lag klaarwakker te lachen in bed dus dacht naja terug naar bed wie weet valt die weer in slaap maar toen begon hij te huilen (normaal maak ik dan een klein flesje) nu x geprobeerd en hem mee genomen naar ons bed en dan slaapt die wel tot 7 uur/half 8 zonder wakker te worden daarna nog..

Wat zouden jullie nu doen meenemen en hopen dat steeds langer blijft liggen op eigen bedje zodat hij geen nachtvoeding meer krijgt.(.probeer zowiezo altijd eerst ff speentje soms valt hij dan direct weer inslaap)

Of toch nachtvoeding blijven geven en in eigen bedje laten slapen...??

2. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Hij is ook nog erg jong hè? Veel baby's hebben dat rond deze tijd nog nodig en zolang hij daarom vraagt zou ik hem zeker nachtvoeding geven. Op een gegeven moment zal je vanzelf merken dat hij er niet meer om vraagt 's nachts en dan kan je hem lekker laten liggen. Ik zou hem ook gewoon in zijn eigen bed laten. Wij hebben bovenstaande dingen zelf ook gedaan met onze zoon en hij slaapt vanaf de zesde week door.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hier sliep ze vanaf 6 weken door. Ze werd vanaf toen iedergeval niet meer wakkervoor een voeding.
    Ze word soms nog wel wakker voor der speen.
    Ze slaapt nu sinds 1, 5 week in der eigeb kamer en nu komt ze ook niet meer voor der speen .
    Om 21:30 krijgt ze de laaste fles en gaat tussen 22u en 23u naar bed.

Heb niet echt tips...denk dat t gebeurd wanneer ze er aan toe zijn.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Lekker nachtvoeding geven, doorslapen komt vanzelf wel!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Inderdaad. Lekker nachtvoeding geven. die kleintjes geven echt aan wat ze nodig hebben.

6. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Wij geven de kleine in z'n laatste fles nutrilon forte. Hij slaap dan netjes tot 6.00 uur door. Ik merk dat hij dan onrustig begint te worden, maar wel nog slaapt. Persoonlijk vind ik het makkelijker en sneller om hem dan ff eruit te halen, lekker warm flesje en hup bedje weer in. Dan slaapt hij nog lekker ff door tot 8.30/9.00 uur :)

Kleine is 3 maanden

7. tuc

tuc Niet meer actief

ik denk wanneer hij geen honger meer heeft, hij dus ook niet meer drinkt s nachts. Ik zou dus eerst een speen geven en kijken of hij verder slaapt, mocht hij dan heel snel weer komen, dan zal het honger zijn, als hij zn flesje nog drinkt zou ik dat voorlopig blijven geven.

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Doorslapen wat is dat? ;) :p

9. tuc

tuc Niet meer actief

overigens is geen nachtvoeding ook geen garantie op doorslapen. Onze oudste heeft 6 weken nachtvoeding gehad, maar sliep pas met 13 maanden door. Ik heb dat geaccepteerd en gaf haar wat ze nodig had. Al was dat af en toe 25 keer op een nacht naar haar toe voor een aai over dr bol.

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gewoon een nachtvoeding geven...
    Hij is nog maar klein...

Geef toe aan de behoeften van je kindje..

Je eigen behoeften komen later wel weer aan de beurt..

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Tja Jordy sliep met een week of 7 door. Demi sliep met 3 jaar eindelijk door (ze werd dan niet wakker voor een voeding maar ze werd wel zo'n 10 keer per nacht wakker). Ik zou gewoon een nachtvoeding blijven geven zolang de kleine daar behoefte aan heeft.

12. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja hij drinkt z'n flesje 's nachts wel errug sloom en neemt er de tijd voor haha.. Krijgt ook maar 3 schepjes dan.. En slaapt dan weer verder tot 8/9 uur..dus of het nou echt honger is of gewoon bij ons wil zijn weet ik niet..

Daarom vroeg ik me af omdat ik hem vanacht bij me nam in bed hij gewoon direct in slaap viel en pas om 7 uur half 8 wakker was.. Ook niet eens huilend maar lekker aan lachen.. Dus of hij die nachtvoeding echt nodig heeft.. Ti's meer makkelijk want dan leg ik hem terug op bed en ligt dan weer wat te brabbelen en valt in slaap..

13. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik denk dat dat bij ons ook meer geval zal zijn!

Maar zolang hij het op drinkt dus gewoon blijven geven.. Ok dankje voor jullie reacties

14. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vind het niet erg hoor dat hij niet doorslaapt ti's meer van wat zou verstandigste zijn voor hem.. Eruit moet ik er toch wel ;)

Maar als hij overdag meer drinkt krijgt hij teveel met de nachtvoeding erbij.. Of hebben jullie dat gewoon gegeven..

15. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is 11 maanden en is ook nog geregeld wakker s'nachts. Je zoontje is pas 8 weken zie ik op je banner, geef hem de tijd...
    Begrijp me niet verkeerd door slapen is heerlijk maar met een baby heb je kans dat het er even niet meer in zit. Geef je er aan over het komt vanzelf als ze er aan toe zijn!

16. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Mijn zoontje sliep zo van 9-12 weken ook door en toen hield het weer op, omdat hij vroeger naar bed ging. Baalde daar ook van, maar het is heel logisch. Echt doorslapen was met 5.5/6 maanden. Het is even doorbijten, je kan je kindje niet dwingen helaas.

17. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Doorslapen? Tisdat? :D
    haha mijn zoon heeft van 4tot 6 maanden doorgeslapen, en daarna niet meer. Heb uren met hem opgezeten snachts. Dodelijk vermoeiend.. Inmiddels gaat het iets beter, maar het is nog steeds erg rommelig bij ons in de nachten. En hij is 11 maanden!
    Geef het tijd. Het komt. Of niet....

18. knap

knap Niet meer actief

Sluit me aan bij sommige. Wat is dat door slapen:) wil je niet ontmoedigen maar mijn dochter van net 3 slaapt ook nog steeds niet met regelmaat door.

Gewoon een flesje geven. Zo te zien doet je kleintje het prima.

19. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hier gelukkig een slaapkont. Slaapt vanaf 12 weken klokje rond. (7tot7).
    En met 5,6 weken al van 23.00 tot 5,6 uur.

Ik besef maar al te goed dat wij er geluk mee hebben gehad, en dat het ook anders kan.. Verder geen tips, volg het ritme van de kleine. Op een gegeven moment km komt het allemaal goed!

20. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Mijn dochter slaapt nog steeds niet door...en is bijna 2;)

Deel Deze Pagina