Ik ben op zoek naar tijdschriften. 1x voor een meisje van 14 1x voor een meisje van 12 1x voor een jongen van 12 Iemand enig idee wat leuke tijdschriften zijn?
Inderdaad de Girlz.. BreakOut kan voor jongens én meisjes.. Kan je niet op zo'n bestelsite kijken en dan in de verschillende rubrieken? Daar staan er zo ontzettend veel!
Meisjes: Hitkrant, Girlz, Meiden Magazine Jongens vind ik wat moeilijker, maar die van ons is een voetbalfanaat en vind de Goal en Voetbal international nogal leuk...
Girlz! dat is het tijdschrift wat ik ook nog heeeeeeeeeel lang gelezen heb! en je kreeg er bijna altijd wat leuks bij.
Die Girlz ziet er wel leuk uit! Dat is wel een leuke optie! Goal is misschien ook wel leuk. Betaat de break out nog steeds, dat las ik vroeger ook.
Voor zover ik weet bestaat de breakout al jaren niet meer Hier staan een aantal bladen tussen. Zit vast wel wat bij Kinderen - tijdschriften aanbod voor de jeugd
Mijn dochter (11) en haar vriendinnetjes zijn weg van het tijdschrift 'hoe overleef ik'. Voor de jongens kan ik alleen maar de Donald Duck bedenken. Tina doet het ook nog steeds goed.
Mijn zoon van 12 vindt de quest erg leuk en donald duck. Verder de girlz en bestaat de yes nog? Daar had ik op mijn 14e een abo op.
Jongen van 12: Voetbal International, Zo zit dat, National Geographic Junior, Quest, Goal, Donald Duck (extra), Karper, Top Gear, Power Unlimeted. Meisje van 12: Hoe overleef ik, meidenmagazine, Hitkrant, Girlz. Meisje van 14: Cosmogirl, Girlz, Hitkrant.
Bestaan Fancy nog? Vond ik altijd erg leuk! En ik weet niet wat voor jongens het zijn, maar nat geo junior ofzo? Of de kijk?
Ojaaa, de Fancy! Daar heb je zo'n vragenrubriek in en stonden vragen in als 'ik heb een knakworstje in mijn vagina gestopt en krijg het laatste stukje er niet meer uit, is dat erg?' Verder erg leuk blad voor pubermeisjes Donald Duck blijft leuk, ook voor jongens.