... binnenkort is het zover.. we gaan op vakantie naar Italie. Nogal lang rijden. Dus ipad zodat ze onderweg een filmpje kan kijken. We kunnen wel redelijk wat korte dingen vinden ( filmpjes van 20 a 25 min ) maar niet zoveel langere. En dat zou natuurlijk wel handiger zijn. Dora en Diego was heel lang erg leuk, maar taalt ze nu niet meer zo naar. " probleem" is dat ze nogal snel iets eng vind. Finding Nemo geprobeerd pas .. vond ze doodeng .. toy's story zelfde verhaal .. We hebben nu de sprookjesboom van de efteling ( vond ze eerst ook eng maar hebben we een paar x samen gekeken en nu gaat het wel ) verder Winnie the Pooh ( tijgertjes film en lolliefantenfilm ) Een aantal woezel en pips achter elkaar. Maar dan weet ik het niet meer.. Iemand nog tips voor een toegankelijk niet enge peuterfilm ? Ze kijkt eigenlijk maar zeer zelden tv dus iets wat ze echt vaak kijkt hebben we gewoon niet. thanks alvast voor het meedenken/ lezen !
pieter post garfield lighting mc queen schrek dribbel/stip de kleine rode trekker buurman en buurman het zandkasteel dikkie dik moffel en piertje (school tv)
Dank je wel voor je reactie ! Ik ben eigenlijk echt op zoek naar films die wat langer duren.. schrek vind ze denk ik eng. Het zandkasteel vind ze ook niet ( meer ) leuk dikkie dik hebben we wel maar dat zijn allemaal korte filmpjes Buurman en buurman idem Dribbel volgens mij ook , maar dat zullen we eens opzoeken moffel en piertje ken ik niet zoek ik op !
Nijntje de film, als die al verkrijgbaar is tenminste en mijn dochtertje vindt sommige Barbie films heel leuk. Muis vindt ze ook leuk, dat is zeker niet eng.
kun je met een i-pad niet op you tube komen dan? sorry heb geen i-pad maar als je you tube kan ontvangen dan kun je veel afleveringen zien na elkaar.
moffel en piertje word veel gebruikt in kleuterklassen in de drink en koek tijd, zeer leerzaam maar ook maar filmpjes van 30 min.
Moffel en Piertje is inderdaad leuk. Ik wilde typen: Lollifanten en Sprookjesboom de film, maar die heb je al. Ook leuk: Barbie en de 12 dansende prinsessen. En je zou kunnen kijken voor de film van Prinses Lillifee, maar die zou ik dan eerst zelf kijken (misschien toch te spannend). De korte filmpjes van Lillifee zijn prima. Verder: Tinkerbell, Dikkie Dik van Dirk Scheele (of andere liedjesshows van hem). Mijn dochter is vier jaar en ze vindt bovenstaande films leuk. Het is ook geen ´held´, zeg maar.
Hier vinden ze eigenlijk alleen niet-animatiefilms leuk (zeg ik dat zo goed..?). Ook de jongste. Dolfje Weerwolfje is groot favoriet, maar is wel een spannende film. Verder Mees Kees en Brammetje Baas, worden hier grijs gedraaid Pippi Langkous 'de echte' vinden ze ook leuk. Ehm.. verder kom ik er zo even niet op.
Misschien een concert van K3. Daar zit ook een verhaal in. Maar dan moet ze wel van muziek houden. En wat onze dochter erg leuk vindt, is Sprookjesboom de musical (en Zandkasteel de musical). Je hebt ook een musical van Nijntje. En Kikkerdril is hoor een groot succes. Maar dat is geen animatie.
Ik vind Moffel en Piertje zelf bijzonder onaantrekkelijke beesten...kan me voorstellen dat een kind wat snel bang is ze niet leuk vindt... Nijntje (musical) is leuk! En misschien bepaalde K3 dingen, als ze daar van houdt. En Prinses Lillifee inderdaad. Zandkasteel en Dora en Diego wordt hier wel nog leuk gevonden. Hello Kitty heeft ook dvd's, dacht ik.
De kleine maanbeer is hier altijd een groot succes Mickey mouse clubhouse Prinses lillifee Bumba doet het hier niet zo goed meer eigenlijk. Kortere filmpjes wel weer, maar daarin is het aanbod erg groot. Qua lange films is dat wat lastiger. Vaak is het zo dat ik het zelf handig vind een langere film te hebben, terwijl meerdere korte films een groter succes zijn.
Moffel en Piertje ga je trouwens vinden onder 'koekeloere' (voordat je je wezenloos zoekt ). Alle langere films die ik kan bedenken, zijn best wel spannend. Dochterlief is hier al een tijd van de barbie en tinkerbell, en vooral die eerste zal toch echt weer te spannend zijn voor je dochtertje, denk ik... Misschien gewoon eerder zoeken in hele dvd's met kortere filmpjes? Thirza is hier ook nogal fan van: Maya de bij (nieuwe versie dan) Strawberry Shortcake Umizoomi Wonderteam Mickey Mouse Clubhouse Tickety Toc (mogelijk iets opnemen van TV, als het goed is dagelijks op Nickelodeon? want zijn volgens mij geen dvd's van). En dat zijn dus allemaal lieve onschuldige filmpjes zonder gedoe en spanning
Dank jullie wel ! Hier kan ik wel wat mee ... k3 is ze een groot fan van, ik niet zo haha maar goed als het haar zoet houdt in de auto... vind ik het wel een goed idee. Prisess lillifee kunnen we eerst eens samen kijken een paar keer misschien dat het dan wel mee valt zo ging het met de sprookjesboom ook. Alhoewel ze als bang wordt als winny the pooh met zijn hoofd in een honingpot valt haha .. watje Nijntje de musical vind ik ook een goed idee. Ze is dol op muziek Koekeloere heeft ze wel eens gekeken, maar vond ze niet zo leuk ik heb weer wat ideeën ! Leuk .. Nu ook nog op zoek naar ( luister) cd-s maar dat vind ik wat makkelijker
@kris8: bij de zeeman hebben ze kinderkoptelefoons. Voor 1,50 ofzo En nou ben ik daar op zich niet zo'n fan van ivm dat het niet heel goed is voor je oortjes omdat kinderen hem graag heel hard zetten. Maar in de auto gebruiken we hem wel af en toe.
de shows van K3 duren zon 70 min. DVDs van sesamstraat, zijn op thema en duren een uurtje Lion King is ook favoriet maar dan moet ik wel ff het stukje doorspoelen dat de papa doodgaat. Spongebob vind ze hier ook leuk K3 bengeltes film K3 en show Alice in wonderland duurt zeker 1,5 uur
Hier is Kabouter plop groot succes, diverse films van Pluk van ds petterflet (erg leuk) Kikkerdril is idd leuk Sprookjesboom idd Kikker de musical Woezel en pip id ook misical van Bumba ICE age? En... Veel plezier!