mijn zoontje werd net hoestend wakker met een snotterige neus, ik merk dat hij zich helemaal niet lekker voelt en hij is een beetje hyper (erg moe) . hij heeft ook de hele dag nauwelijks gegeten (en hij is normaal een flinke eter) Ik heb helaas geen neusspray in huis voor nu, maar heb hem even onder een warme douche gezet om t snot zover mogelijk uit zn neusje te krijgen en hem daarna ingesmeerd met luuf. zn matrasje heb ik wat omhoog gezet zodat hij niet helemaal plat ligt. wat kan ik nog meer voor hem doen nu om het hem wat gemakkelijker te maken?
Voor tegen hoesten luuf smeren op onderkant van zijn voetjes. Soms doe ik een open gesneden ui naast bed.
Hier hetzelfde, allebei veel hoesten en een heerlijke snotneus. Allebei lekker veel sap bij het eten gegeven (normaal altijd water dus dan drinken ze meteen drie keer zoveel) om de keeltjes te smeren en voor ze naar bed gingen neusspray en de oudste nog een pcm'tje want ze voelde redelijk warm: zo hebben we meer kans op een goede nachtrust. Tot nu toe heb ik ze niet gehoord.
wij hebben weinig slaap gehad vanacht, zoontje kon niet goed slapen van al het snot en hij heeft nu ook koorts. arm mannetje! straks als de winkels open zijn maar snel neusspray halen. hebben jouw kids goed geslapen?
Oh wat vervelend Ja hier heb ik ze de hele nacht niet gehoord alleen vanaf 6.00 uur zijn ze aan het hoesten
Mag ik vragen waarom je dat onder de voetjes smeert? Ben benieuwd naar t effect, hier smeer ik alleen rug en borst.
Er gaat niks boven mama's aandacht, liefde en knuffels! Mijn dochter vind knijpfruitje erg lekker en ze mag dit alleen als ze ziek is. Nu vind ze ziek zijn minder erg want ze mag knijpfruitje
ik smeer Luuv ook altijd op de borstkas en op haar ruggetje. Sneu he als ze zo ellendig zijn. I.d. veel drinken evt paracetamol voor de nacht neusspray en ik heb hier ook een hoestdrankje wat gewoon wat verzacht. Beterschap met de zieke kindjes !