er is hier kermis in veghel en ging er vanmiddag ff heen en wie liepen we tegen het lijf???? juist: :dora hahah Dus me zoontje wilde met haar op de foto maandag komen buurman en buurman en dinsdag ruud feltkamp(noud gtst)
Leuk! Daar hebben ze tenminste normale tijden. Hier konden de kinderen ook op de foto met buurman en buurman, maar dan vanaf 19:00.
Leuke foto. Maar ik heb zo'n hekel aan Dora ('het lukte, het lukte!) dat ik er met een grote boog omheen zou lopen, maar helaas, mijn meisje is verzot op Dora. Pfffff alles voor je kind dan maar....
jeetje die is huge! mijn oudste is (helaas) ook gek op Dora, maar hier zou hij heel bang van worden denk ik(en mama ook)
Och... dat zou die van ons ook leuk hebben gevonden.... Buurman en Buurman! Helaas vanaf 19 uur.... op een kermis wat gewoon triest is voor de hele kleintjes. Geen vliegtuigjes, geen bootjes, geen autotjes.... alleen 2 draaimolens. Al viel me de prijs wel mee 1,00 per ritje! Wij zijn zondagmiddag even geweest. En gaan morgen rond 18 uur weer even
@Sandraske.... oh écht? Ons zoontje heeft daar de leeftijd nog niet echt voor dus heb ik niet naar de prijzen gekeken. Ik geloof dat het touwtje trekken 3 euro voor 3 trouwtjes was? Nou, ik ga liever naar de action dan. Nee, ik vind de kermis een beetje tegenvallen dit jaar. Maar ik ben ook niet echt een kermisganger. Ben veel iever thuis, knus op de bank met dit weer Er was wel een vrouw met een knappe 3ling bij de draaimolen toen wij er ook waren. Vraag me nog steeds af of het misschien Adi was haha! Bij deze.... Adi! Als je dit lees? hihi
Ja we schrokken er ook van... Ben ook niet zo'n kermisganger en dochterlief ook niet gelukkig en kom zoiezo weinig in t centrum, leuke winkels zitten er niet