Peuterkamer: voorbeelden gezocht!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kabouter Klus, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hij is echt nog niet aan een zgn. "grote jongensbed"toe, onze kleine snotlap :D maar daarom begin ik nu op mijn dooie akkertje vast met oriënteren wat betreft de inrichting/aankleding/decoratie van zijn eventuele "grote jongenskamer", voor als het ledikantje de deur uit kan etc. Kan er maar tijd zat ideetjes over opdoen, heb ik nog ruimte genoeg om te twijfelen, te switchen, af te wegen...;)

Wat is leuk voor een stoere, maar niet te schreeuwerige jongenskamer? Wil eigenlijk zo min mogelijk aan 1 thema binden, dus geen Cars-kamertje, jungle of zoiets.

Ben meer op zoek naar inspiratie qua behang, meubeltjes (wat is nogi op een jongenskamer en wat gebruik je niet bv.), leuke decoratie-tips, en vooral; graag foto's!!!!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  3. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, had ik ook al gevonden! Meer is natuurlijk altijd welkom ;)

4. Storm

Storm Niet meer actief

Dit is de kamer van de jongens. Er zit inmiddels ook een deurtje voor de open kast, blauw. Kamer is dus groen, blauw en wit. Bedden zijn zelfgemaakt, meubels van Ikea.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Storm, mooie kamer en leuke bedjes :)

6. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaaf hoor! Wij hebben hier op de kleine man zijn kamertje ook een schuin dak, en idd al eens lopen fantaseren over precies zo'n "constructie", haha! Lekkere frisse kleurtjes. Bedje/meubeltjes gaan hier waarsch. ook van Ikea komen.

Deel Deze Pagina