Vandaag komt mijn zoontje op tv! Vanwege de intocht van de Nijmeegse vierdaagse worden een aantal kindjes geinterviewd van wie de ouders "meelopen" (wij niet dus alles is in scene gezet!). De interviewer is Harm Eedens en het komt in het vierdaagse journaal van tv Gelderland (volgens mij 18.30 met veeeeeel herhalingen) De opnames waren vanmorgen en was hartstikke leuk! Wat een aardige man is Harm Eedens zeg! Mijn zoontje is het jongetje dat "overblijft", van wie de papa of mama zgn niet terugkomen (hij mocht niet lachen en hij houdt zich heeeeel goed aan die regel, hahaha). Ik ben echt benieuwd hoe het er "straks" uiziet!! Toen was mijn zoontje stil, en nu roept hij al een uur "hup mama!!". Dus heeft wel indruk gemaakt! Overigens zijn wij gevraagd om hier aan mee te doen, en vonden we het voor een keer leuk om te doen en zien we er ook geen kwaad in. Het is en blijft (waarschijnlijk) bij deze keer! Dit is dus niet bedoeld om een discussie te starten om je kind wel of niet te exploiteren!!
@ trotse ouders. Haha wat leuk! Goed dat hij zich aan de regels houd! Haha Ik ga kijken Groetjes yvonne