Zoonliefs eerste verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ona81, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Over een paar weken is het dan zover, onze zoon wordt op Valentijsdag 1!!!!!!!

Hoe hebben jullie de eerste verjaardag van jullie kindje gevierd:
    - taart
    - visite de hele dag of in blokken
    - leuke tips voor versieringen
    - leuke tips voor de uitnodiging
    - leuke tips voor cadeau's

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben de 1e verjaardag van mijn dochter gevierd van 14.00 - 17.00. We hadden niet teveel mensen uitgenodigd, alleen de mensen die ze ook echt kent (opa's & oma's, ooms & tantes en een paar vrienden). Dus niet allemaal vrienden van ons die ze toch nooit ziet (het is tenslotte haar verjaardag en ze is nogal kat uit de boom kijkerig, dus ik wilde het haar niet aan doen om de hele tuin met voor haar vreemde mensen vol te hebben zitten). Verder hadden we een mooie taart voor haar laten maken en ook een klein "meptaartje" die ze zelf te lijf mocht gaan. Qua versiering hadden we gewoon veel ballonnen en veel slingers.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier op de dag zelf gevierd, was 2e paasdag dus dat was makkelijk. Wat nabije familie en vrienden uitgenodigd, niet overdreven veel. Bij mijn moeder in de tuin gevierd, van 14.00 tot 16.00 geloof ik, ik had zelf een appeltaart en een chocoaldetaart gebakken en voor later wat chips enzo. Gewoon een leuke kleinschalige verjaardag zonder enorme toeters of bellen, daar houden we zelf niet van en mijn dochter zou er dan zelf ook helemaal geen plezier aan beleven. Nu heeft ze gewoon lekker op het gras gespeeld met wat nieuwe puzzels, appeltaart gegeten, helemaal prima.

Oh ja qua kado's had ik verschillende dingen gevraagd, hetgeen wat het grootste succes was en is is Duplo, daar speelt ze heel erg veel mee (poppetjes en dieren) en omdat het vrij duur is, vond ik dat wel leuk om te vragen.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hoe hebben jullie de eerste verjaardag van jullie kindje gevierd:
    - taart
    wij hadden mini tompoucen van de hema met foto van jay erop. voor jay zou een taartje worden gemaakt maar op het laatste moment ging dat niet door dus het is een schnit geworden:( jay had er geen last van hoor maar vond het wel jammer (ben perfectionist :p)
    - visite de hele dag of in blokken
    Ik had op het kaartje geschreven van 13:00 tot 19:00
    - leuke tips voor versieringen
    Had vlaggetjes bij hema gehaald en de ballonnen slinger die was echt een groot succes!! dus een echt aanrader!! voor de rest veel ballonnen
    - leuke tips voor de uitnodiging
    Ik had zelf een uitnodeging gemaakt in de zelfde styl als zijn geboortekaartje.. beni k weekje mee bezig geweest in ps
    - leuke tips voor cadeau's
    Wij hadden een 3wieler gekocht... met kest hebben we little people boerderij gekocht die viel ik ook in smaak voor de rest heb ik nog niet zo ervaring met cadeaus..
    ik had ook little people gevraagt maar uiteindelijk had 1 iemand iets gekocht daarvan hihihi dus ja lekker laten gaan denk ik!

5. januari2011mama

25 okt 2011
    62
    0
    0
    Heej! Leuk om te lezen. Mijn zoontje wordt over 3 weken 1 jaar.
    Heb uitnodigingen laten maken met van iedere maand een foto erop.
    Ik heb erop geschreven vanaf 13.00u.....maar erbij gezet dat hij eind van de middag nog wel een dutje doet. Vond het ook erg moeilijk om in te schatten welke tijd handig is.
    Verder moet ik nog even kijken hoe of wat dus ik lees ook even mee in dit topic!

Deel Deze Pagina