Baby slaapt goed bij schoonouders.....Maar thuis niet!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mijnwondertje, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mij zoontje slaapt al maanden erg slecht in zijn eigen bed. Alleen als hij bij ons in bed ligt, slaapt hij door. En overdags alleen bij ons op de arm.Leg ik hem in bed, is hij na een half uur weer wakker.

Als hij dus een dag naar mijn schoonouders gaat, dan slaapt meneer zo 2 uur lang in zijn eigen bedje! Bij mijn moeder is het hetzelfde als bij ons. Ik beng mijn zoon precies zo naar bed als zij het doen, maar toch werkt het niet. Ik heb alles al geprobeerd. Waar zou het aan kunnen liggen? Help!

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Probeer het bed eens op een andere plek in de slaapkamer te zetten, er kan namelijk straling zitten op de plek waar het bedje staat..het is het proberen waard:)

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    ik las de titel en wilde precies het zelfde neer zetten. wij hebben het bedje ook naar de andere kant van de kamer gezet en sindsdien slaapt daan door :)

en toch ook het in bed nemen en daar door laten slapen niet meer doen hoor. kids zijn er zo aan gewent.
    Daan sliep ook eerst in bij mij op me armen. nu alleen nog af en toe overdag als ie vecht tegen zijn moeheid. maar ik leg hem nu gewoon wakker in bed , hij kletst 10 min en is daarna vertrokken

hij valt nu ook gewoon in slaap tijdens het spelen, hij weet dat de arm en bij papa en mama in bed periode over is.
    soms mag het best hoor maar gewoon niet elke dag

4. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heb ik ook al geprobeerd, maakt niks uit, bij mijn moeder doet ie het ook. Bedankt voor het meedenken!

5. mijnwondertje

mijnwondertje Actief lid

20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is dat zoontjelief niet gaat kletsen, nee hij gaat krijsen en heel hard ook! Ik kan het gwoon niet aan horen. En ik vond het helemaal geen probleem dat ie bij ons in bed slaapt of op de arm, maar ik vind het zo raar dat ie daar wel goed slaapt en hier en bij mijn moeder zo knudde. Ik voel me dan zo'n slechte moeder! Want wat doe ik verkeerd?

6. misa

misa Niet meer actief

Dacht ik ook aan. :)
    Maar aangezien het bij je ouders ook zo is, is het weer twijfelachtig. Maar het is het proberen waard, op beide plekken!

Deel Deze Pagina