Zoontje 1,5 jaar ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zilver25, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Mijn zoontje heeft sinds vrijdag 's middags en 's avonds koorts en hij kan moeilijk in slaap komen. Vrijdagavond heeft hij ook nog overgegeven. Hij kreunt eigenlijk bijna constant.
    's ochtends is er weinig aan de hand en speelt hij gewoon en eet hij goed. Maar 's middags begint het nu voor de 3e dag op rij. Hij is heel stil en wil alleen maar zitten en niet spelen.
    Is dit gewoon een soort griepje denken jullie of moet ik hiermee naar de huisarts? Ik vind het zo lastig soms om te oordelen..

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou er eerlijk gezegd niet mee naar de huisarts gaan, doe dat sowieso niet zo snel. Er heerst griep, dus denk dat ie gewoon de griep heeft.

3. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik zou wel naar de dokter gaan.
    1 van de signalen waar je op moet letten is kreunen
    Koorts meer dan 38 graden
    Weinig tot bijna niet drinken
    En suf

Dus ik zou zeker wel heen gaan.
    Beter te vaak heen dan te weinig. ;)

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Als je zoontje echt constant kreunt, zou ik zeker even langsgaan. Dat is een symptoom waar ik liever een arts bij zou willen betrekken.

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik zou wel even langs de HA gaan morgen hoor, zeker omdat hij kreunt!

6. alicia1

alicia1 Actief lid

30 dec 2015
    174
    36
    28
    Ik zou kijken hoe vanavond/vanacht gaat, en als het weer zoals de laatste paar avonden gaat zou ik morgen zeker even langs de dokter gaan.
    Liever te vaak inderdaad dan te weinig

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Mijn zoontje had dit tijdens de kerst. Constant tussen de 39 en 40 graden. Na 3 dagen naar de hap geweest, maar het was gewoon griep volgens hun. Na 5 dagen naar de huisarts gegaan en toen bleek ie een bacterie te hebben en daardoor bleef de koorts constant aanhouden.

Zou dus wel even bellen.

Deel Deze Pagina