Zoontje 1,5 jr van trap gevallen. advies

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Child, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mij is het ook overkomen vorig jaar. En je schuldgevoel is vreselijk, I Know.

Maar je moet echt wel even bellen hoor. Ons zoontje is toen een nacht opgenomen in het ziekenhuis, dat was hier een standaard beleid. Kindjes onder de 2 wordt geen risico mee genomen.

Sterkte!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook iemand die zegt dat je zeker om de 2uur moet wekken en hem goed wakker moet maken ivm sufhid.

Onze zoon is vorig jaar (waarschijnlijk) van de trap gevallen. Papa ging naar zolder en was het traphek vergeten en ik stond om het hoekje op zoon zn kamer en zag niet dat het hekje open was. Ineens een bonk en gehuil. Ik rende naar hem toe en overal bloed. Naar huisarts geweest, viel gelukkig mee. Ze kon het zelf plakken gelukkig. Ze heeft overleg gehad met zhuis voor opname maar dat vonden ze niet nodig maar we moesten wel gaan wekken.

Hier zei het zhuis om de 1,5uur. Een bloeding kan namelijk nog veel later dan direct na de val optreden. Dus ook pas na bijv 16 of 18uur. En verder moesten we goed opletten of hij niet suf zou worden of zou gaan overgeven.

Hij heeft er op een litteken na verder niks aan overgehouden. Alleen ik hou een soort van schuldgevoel dat ik dat hekje niet even gechekt heb.

Deel Deze Pagina