We hebben al zooooo veeeeeel maar onze jongste wordt bijna 1 jaar en de vragen komen. Wat we voor haar willen.... Dus shoot als jullie willen misschien zit er wat bij wat ik nu mis!
onze dochter wordt in juni 1 jaar en wij hebben als kadotip duplo, little people, kleding, een sleutelbos(ze pikt mijn sleutels) of een eigen afstandsbediening (onze afstandsbediening vind ze ideaal om mee te gooien of slaan, hoog tijd voor een eigen model) Ik hoop dat je er iets aan hebt
Dochter kreeg hier, Houten speelhuis voor buiten, met zandbak, schommel, glijbaan. Speelgoed voor zandbak. Puky wutsch, loopfiets. Eigen stoeltje. Little people boerderij en tractor. Kralenboog ikea. Boekjes. Vormenstoof.
Loopauto Abonnement op de Pippo Little people Laugh & learn van fisher price Duplo Mooie puzzel Zandbak Geniet er straks van, is stiekem ook jouw dag
Ja bizar hè! Zit ook met zeer dubbele gevoelens nu. Denk veel terug aan vorig jaar maar wel met geluk en blijdschap dat we er zo goed vanaf zijn gekomen!
leest mee.... Wij laten deze maken voor haar; Nancy's Label houten kindermeubeltjes en woonaccessoires maar dan gepersonaliseerd met haar geboorte kaartje. verder boekjes, een wheelybug en een boekje van Mies van Hout (kartonnen liefdjesboekje). maar weet nog niet wat we aan het bezoek gaan vragen...
Puky loopfietsje. (Pukylino of Wutsch) Wij hebben de Pukylino gekozen omdat dochter klein is. Ze begint nu door te hebben hoe ze vooruit moet komen op het fietsje! (Ze kan nog niet lopen trouwens)
Zo'n 4 in 1 driewieler, keukentje, babywalker Snap dat het heel dubbel is, kan me je topic ook nog goed herinneren!
Loopwagen Little people Speelgoedkist @ts Mss rare vraag maar tel jij de leeftijd vanaf de geboorte of uitgerekende datum? Want ze is nu 9 maanden of 11?
Ja het is ook raar! En ze zou nu ook gewoon 9 maanden moeten zijn maa de grens is langzaam vervaagd qua doen en laten en wordt ze echt 1 maar qua lengte en gewicht is het nog een baby met haar 7400 gram en 68 cm!
Leeftijd geldt dus vanaf de dag dat ze geboren is. Maar heb zeker de eerste maanden wel gecorrigeerd naar de babyleeftijd die ze had moeten hebben.
Bedankt dames! De pukylino lijkt me wel wat! Zoek nu ook dingen van max. 15 euro die ik vrienden ed als idee kan geven.....
Ik lees ff mee! Ook ons meisje wordt volgende maand 1 en we hebben al zoveel omdat we ook al een dochter van 2 hebben. Pukylino hebben we al, wel een superfijn fietsje!