Hoi! Ik vroeg me af of iemand een vergelijkbaar iets heeft meegemaakt. Onze dochter hoest al sinds d'r geboorte. V werd prematuur geboren en voor haar termijn had ze een behoorlijk slechte start. Haar longetjes waren nog niet rijp. Ze heeft een paar dagen aan de cpap gelegen en heeft ook extra zuurstof gekregen. Gelukkig herstelde ze snel en mochten we na 2 weken naar huis. Er is nooit een reden voor haar vroeggeboorte gevonden en het was ook heel onverwachts na een voorbeeldige zwangerschap. Eenmaal thuis bleek al snel dat ze reflux had. Ook zette het hoesten al vrij snel in. We hebben vaak bij de huisarts gezeten voor haar hoesten maar kregen elke keer te horen dat het kwam door haar reflux. Met 7 maanden ging het zo goed met haar reflux dat we de medicijnen konden afbouwen. Sinds dien nog steeds vaak bij de huisarts gezeten vanwege haar hoesten, nu kregen we elke keer te horen dat het kwam omdat ze op het kdv zit en vast van de ene verkoudheid naar de andere gaat. 2 weken terug werd ze erg ziek. Ze bleek bronchitis te hebben en een middenoorontsteking. Antibiotica gekregen, oorontsteking weg maar nog steeds last van de bronchitis. Bij de nacontrole toch ventolin meegekregen. Hielp niets. Nog steeds hoesten, tot kokhalzen aan toe. Nu eindelijk doorverwijzing naar de kinderarts. Daarnaast heeft ze redelijk vaak koorts. Nooit over nagedacht maar de huisarts klonk vandaag toch wat bezorgd over het feit dat ze nu alweer koorts had (39,8 bij wakker worden). Rare is dat koorts bij haar vaak Snachts is en overdag minder wordt. Ik was benieuwd of iemand misschien iets vergelijkbaars heeft meegemaakt. ik begin me steeds meer zorgen te maken of er niet 'echt' iets aan de hand is. Tot voor kort dacht ik gewoon dat ze een kno kindje is (en dat vermoed ik nog steeds) maar toch word ik er onzekerder door als dan de standaard middeltjes daarvoor niet blijken te helpen.