Hallo, Mijn 1e kind inmiddels al weer 9 heeft allergieën. Nu er een 2e op komst is ben ik best bezorgd voor herhaling. Iemand hier ook kind (eren) met allergieën? Ben al vanaf 2006 met mijn zoon zijn allergieën bezig in ziekenhuis.
Ja oudste is aardig allergisch, jongste wat minder. Heb paar jaar bv gegeven, en dat gaf veel troost als ze last hadden.
Heb geen bv gedaan bij mij zoon. En weet ook niet of ik het bij de 2e ga doen. Ze zeggen bv antistoffen maar dan kunnen ze dus als nog allergieën krijgen. Als ik zo lees bij dirksmama.
uiteraard is bv geen medicijn tegen allergieën, helaas. maar als je even onderzoek doet kun je wel lezen wat de positieve effecten van bv vs allergieen zijn. die weet ik zo niet uit mn hoofd. achteraf had onze oudste ook KMA maar onze 2de heeft het veeeel erger helaas. en beide allergie voor wasverzachter oid waarschijnlijk. maar gelukkig lijkt het daarbij te blijven.
Bv is so wie so gezond. Over of het al dan niet allergieen voorkomt of vertraagt verschillen de onderzoeken. Maar goed, allergie voorkomen was niet de reden voor mij om zelf te voeden. Dat het enorm veel troost gaf als ze last hadden van hun allergie vond ik wel een heel belangrijk iets!
Beide dochters hier kma...oudste met 1,5 jaar eroverheen. Nu wel nog allergische reactie op azijn..wasverzachter..en eigenlijk alles waar parfum inzit. Jongste voor zover nu bekent alleen kma, maar wel ook hele gevoelige huid. Jongste heeft kma heftiger als oudste.
Up! Ben ik ook heel benieuwd naar. Zijn er ook kindjes waarbij 2e kindje geen koemelkallergie heeft??
In theorie heeft een 2e kindje 60% kans op kea indien het eerste kindje kea heeft gehad. Hoe de praktijk is weet ik niet.