Hele slechte eter(meisje)!

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Hartediefje1988, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Hoi,

Ik begin mij nu wel echt zorgen te maken.
    In het kort gezegd mijn dochter(3jaar en een maand) leeft op yoki (weet is slecht)! en thee.

Eten krijg ik er echt niet in hoe leuk we het maken of hoe gezellig dan ook.
    Ze is de laatste tijd ook vaak ziek (telkens met hoge koorts van 39.0 tot 40,6). Heeft ook long onsteking gehad.

Brood komt er kokhalzen weer uit. Warm eten is meteen wil ik niet, lust ik niet. En ze eet ook echt niet soms 1 hapje maar ook die komt er kokhalzend weer uit.

Wat moet ik hier nu mee? Cb helpt hier niet mee, die zegt ze groeit goed..
    Dat is ook wel zo maar zonder voedingstoffen groeien die ze nodig heeft is gewoon niet goed! Ze weegt nu 14,6 en is 98cm.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Een kindje kan vaak wel goed groeien, maar je wil er wel zeker van zijn dat ze genoeg vitamines en mineralen binnenkrijgt. Misschien kan het CB of je huisarts je doorverwijzen naar een dietist, deze kan kijken wat je kindje binnenkrijgt en je tips geven over de voeding.

Groetjes Eveline

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Helpen die diƫtisten dan wel op een kind niveau?
    Wat kunnen en gaan ze dan denk je doen om mijn dochtertje te helpen?
    Vitamines, ze krijgt wel van davitamon zo een zonnetje, dit gaat er wel makkelijk in.

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,

Zeker helpen dietisten kindjes, misschien dat andere vitamines en mineralen nodig zijn.

Groetjes eveline

Deel Deze Pagina