hahaha dacht hetzelfde! Hier vandeweek de snoetenpoetsers kwijt geweest (wat minder erg dan een mobiel natuurlijk) Die lagen helemaal weggemoffeld onder de salontafel. Ligt het misschien onder het boxkleed? Of in de kattenbak (als je die hebt) Ik ga nog eens even goed verzinnen.
Als ik hier iets kwijt ben, is er maar 1 plek waar Nilo het heeft gelaten ..... in de vuilnisbak. Dat koste ons in elk geval al een afstandsbediening
of vragen aan je zoontje, waar is de telefoon dan? werkte bij mijn oudste altijd perfect, hoe klein hij ook was, die vond altijd alles terug. nu issie net als mij, altijd alles kwijt.
Hier is het tv-meubel een favoriete verstopplek, meneertje verstopt vaak afstandbedieningen, sokken, enz achter/naast de dvd-speler. O, heeft je zoontje een loopauto oid met opbergvak? Onder het zitvlak van mijn zoontjes auto zitten ook heel vaak dingen die daar niet horen. Zijn jullie gisteren buiten geweest? Misschien in zijn jaszak of in de tuin? Goed onder de kasten kijken en dan ook goed meteen achter de pootjes voelen. Want misschien ligt het er wel maar zie je het niet omdat het precies achter de pootjes ligt.
Hier wordt van alles in de luidspreker gestopt bepaalde periodes Ook een keer de telefoon. Dus als je een luidspreker hebt staan even heen en weer bewegen of je iets hoort rammelen?
Jep hier ook, zo hebben wij eens een hele dag in paniek gezocht naar zijn lievelingsknuffel En de auto sleutels gooit hij meestal in de speelgoedkist.
nog niks gevonden heb net zn looptstoel bestudeerd, maar daar kan ie niet inzitten, jullie hebben een andere denk ik http://www.prenatal.nl/Images/Producten/2338491.jpg deze heb ik, kan je niks in stoppen.... Sam is nu heel lastig, mn schoonmoeder komt hem zo even ophalen..... ga dan nog wel even zoeken.... zal eerst evne in de kattenbak kijken nu, las ik net nog als tip.. die heb ik nog niet gehad!!! vuinis wel, heb gister 3 zakken na lopen zoeken GADVER... was net alle keukenkastjes aan het uitruimen toen hij hem had....maar daar zattie jammer genoeg niet in....
krantenmand, achter de boeken in de boekenkast, tussen/onder de kussens van de bank, in een keukenkastje, in een vaas. Achter tv/video/geluidinstalatie. Ik zou alles systematisch nagaan, heel veel succes met zoeken!! Wij hebben het met de sleutel van de buffetkast, die halen we er meestal uit, maar toe dus niet, hij heeft er mee zitten spelen en nergens, nergens is hij te vinden.