Waarom reageer je dan? overbodige luxe? ik ben BLIJ dat ze er zijn, voor het geval dat ik met autopech sta, of wanneer er iets met de kinderen is.
Overbodige luxe? Het is een handige vervanger voor de huistelefoon en vele mensen zullen er door (dankzij) gered zijn!!! (lees: ongelukken op straat of wat dan ook)
Zo ben ik ooit iets kwijt geweest (weet niet eens meer wat) maar mn zoontje had het in zn speelgoedgarage gedaan.... en onder de zitting van zn loopwagen was ook zo'n favoriete verstopplek....
Heb je al achter de verwarming gekeken? Een la met kinderslot kan meestal ook net ver genoeg open om er wat in te kunnen doen. Hier is er ooit een speen verdwenen die ik nooit heb teruggezien, maar dat is minder erg dan je telefoon. Ik zou op handen en knieen het huis doorgaan (op uk hoogte), wie weet wat je tegenkomt.
Ik weet wel meer dingen die een overbodige luxe zijn hoor. Maar goed! Gelukkig heb je 'm weer gevonden...
Ik heb wel echt superveel goede ideeen opgedaan hier voor als ze hier nog eens iets kwijt zouden maken En ik prijs mezelf gelukkig dat we geen loopauto hebben
Die loopauto is idd een bekende verstopplek. Hier verdwijnen er ook regelmatig speeltjes van de kat in haha.
Hihi... Wou net zeggen: Ik: "Klantenservice [providernaam] met Moppie!" Meneer: "Ja, uhm... Ik wil graag mijn sim blokkeren en een nieuwe aanvragen want mijn zoontje heeft net mijn mobiel doorgespoeld"
Mijn neefje heeft de telefoon van mn oom ooit in de dakgoot van het schuurtje gegooid (hij wist niet eens dat hij zo hoog kon gooien) Ook de vriezer was een leuke plek
het zelfde mee gemaakt een tijd geleden , ook batterij leeg ,dus kon niet bellen , na 2 dagen achter zijn videobanden gevonden8) sleutel ook zo , hubbie moest weg overal gezocht , werden er gek van , uiteindelijk onder houtentafel gevonden ,de tafel kan langer gemaakt worden als meer mensen komen ,dus heeft klikjes , nou daar had hem aangehangen
hahahaha ik heb vroeger ooit es een heeeel duur horloge van mn vader door de wc gespoeld....... was 3 ofzo.... vroeg mn vader, Muis, wat heb je met mijn horloge gedaan... ik heel trots hem mee nemen naar de wc en wijzend naar de wc zei ik '' in de water gedaan'' whoehahahaha vind ik altijd zon grappig verhaal
Ik heb ooit eens de inhoud van mijn vader zijn kassa(had een winkel) in de WC gemikt. Moet heel raar hebben geleken, allemaal briefjes van 25/50/100 gulden aan de waslijn met mijn moeder een fohn vasthoudend om het te drogen en mijn vader met zijn handen in de pot om het kleingeld eruit te vissen