zoontje 11 maanden wil niet in eigen bed slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amber1983, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber1983

Amber1983 Lid

3 feb 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 11 maanden wil vanaf 8 maanden niet meer in zijn eigen bedje slapen, een drama word het dan als ik het probeer.
    Ik heb van alles geprobeerd. Nu heb ik me er even bij neergelegd om weer wat rust in huis te krijgen en nu slaapt hij dus al 1,5 maand bij ons in bed. Geen probleem maar soms wil hij ook dat niet en word hij onrustig. De plek waar hij altijd heerlijk in slaap val en wat wij als laatste optie gebruiken is dan slapen in de kinderwagen. Dat gebeurd de laatste tijd steeds de laatste paar uurtjes van de nacht. Ik wil nu eerst zelf even wat meer bijslapen en uitgerust zijn en dan ga ik hem weer in zijn eigen bedje laten slapen maar dat word vast een zware week dan waarbij ik veel geduld moet hebben vandaar dat ik eerst even uitgerust wil zijn. Maar wat mijn vraag is: is het slapen in de kinderwagen slecht voor zijn lichaam? We hebben een bugaboo kinderwagen die plat kan maar waarbij de benen dan wel omhoog liggen...
    Ik zit er ook aan te denken of hij niet al in een groter bed kan en dan met een hoog bedrek ervoor, dan kan ik er eerst naast liggen en als hij in slaap is kan hij alleen verder slapen en dan het rek ervoor zodat hij er niet uit kan vallen..

Heeft iemand hetzelfde meegemaakt met haar kind of heeft iemand tips/adviezen? Dan hoor ik het heel graag :)

Deel Deze Pagina