Waar laten jullie de kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Afgelopen jaar heeft de kinderwagen in de woonkamer gestaan, van de zomer in de schuur, maar zal je die nu in de winter in de schuur kunnen laten?
    We hebben helaas een te kleine gang..
    We gebruiken de kinderwagen nu heel weinig, standaard ligt er een buggy in de kofferbak, maar vind het zonde de goede kinderwagen (bugaboo) al op bergen naar de zolder..

2. Koon

Koon Niet meer actief

Met een dichte hoes erover in de schuur?

3. lydian

lydian Niet meer actief

Ik zet het onderstel altijd in de schuur en de kinderwagenbak in de trapkast..

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier staat het onderstel altijd opgeklapt in de gang. De Wagenbak ligt momenteel weer in de woonkamer. Zodra M een paar weken ouder is gaat die weer de gangkast in. Zitje van N staat wel in de gangkast (bugaboo donkey)

5. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Onderstel hangt aan haken in de trapkast, in een hoekje dat anders niet gebruikt wordt. Zitgedeelte past net in de meterkast.

6. Humava

Humava Niet meer actief

In de serre achterin de woonkamer. Aangezien ik de wagen elke dag gebruik klap ik hem ook niet in. We hebben een bugaboo donkey dus best wel een grote wagen maar hij past helaas niet in de gang.

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Helaas in de woonkamer...
    Gebruik m ook weinig
    De buggy ligt in de auto

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Duowagen heel lomp in de gang.. niet handig maar gebruik hem zeker 6 keer op een dag dus ga hem niet in de schuur zetten.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Toen de bak er nog op stond, stond hij altijd in de woonkamer.
    Onze gang is heel klein!!

Nu klap ik hem vaak in, met het zitje erop. Dat kan bij de Joolz! En dan past hij net in een hoekje in de gang ;)

Heel soms laat ik hem in de auto liggen, maar vind ik geen fijn idee!

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hij stond een tijd in de gang, maar de laatste maanden til ik mijn zoontje naar boven (flat) en laat ik de wagen gewoon in de auto.

11. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Hier standaard in de woonkamer of gang. Mijn man stoort zich daar heel erg aan en vind het niet uit zien. "Anderen hebben dat toch ook niet" Nou schijnbaar dus wel :p:D

Wij hebben een afdak in de tuin. Alles wat tegen de woning in het midden onder het afdak staat, is vrij van regen, sneeuw, zon enz. Alles wat aan de voorkant en zijkant binnen waait komt niet tot aan dat punt.
    Nu wil mijn man daar de kinderwagen gaan zetten. Zouden jullie dat doen?

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    We lopen hem in de auto of in het schuurtje, maar dat is voor ins niet zo praktische omdat er 2 fietsen staan, vriezer en alle klus zooi van mijn man 😃

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hadden de kinderwagen (en nu dus de wandelwagen) altijd in de gang in de garderobenis staan. Daar past hij precies (met ingeklapte stang) en staat ook niet in de looproute.

14. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    In de schuur. Past prima en kleine moeite om hem erin te zetten. In de winter ook gewoon in de schuur. Als het heel koud is haal ik hem wel op tijd eruit zodat hij kan opwarmen in de keuken :D
    o ja, en soms staat de kinderwagen ook wel eens een paar dagen in de keuken. Geen idee waarom :(

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    In de woonkamer, de gang is te klein.. Heb er wel een mooi hoekje voor wat toch niet gebruikt wordt dus dat scheelt...

@Knapie ik zou mijn kinderwagen zeker niet buiten zetten.. Ondanks dat er niet direct regen of vuil opkomt is het in deze tijd enorm vochtig buiten en dat lijkt me er nou niet echt goed voor...

16. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    In de gang, staat die al vol en hij is nat dan in de keuken, bij droge banden in de woonkamer.
    Wij gebruiken m minimaal 3x per dag dus inklappen kost me teveel moeite (als issie heel klein en klapt het zitje mee in).

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heel onhandig in de gang. Je kunt er nog net langs, maar in de schuur is geen optie in de herfst, winter en lente maanden wordt te vochtig bij ons en krijg dan het weer erin.

18. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier idem. Wij hebben een redelijk goed geïsoleerde schuur en ik wil m meteen bij de hand hebben als we gaan lopen. Dat opwarmen is nog niet in me opgekomen...maar het is dan ook nog niet echt koud geweest :D.

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hij ligt vrijwel standaard in de kofferbak van de auto. Anders staat hij in de woonkamer geparkeerd.

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hij staat in de keuken / eetkamer, plaats zat

Deel Deze Pagina