Wij hebben een quinny zapp en qua formaat en gewicht vind ik het superfijne buggy, maar.....mijn zoontje zit er niet echt lekker in. Tenminste het ziet er niet echt comfortabel uit. Als ik hem er net heb ingezet zit hij er nog mooi in, maar na een aantal minuten hangt hij er zo'n beetje in. Komt volgens mij omdat de beugeltjes niet strakker kunnen. Mijn zoontje is 9 maanden en kan gewoon goed zelf zitten. Iemand een oplossing voor dit probleem?
Hier precies hetzelfde probleem. Er is helaas geen oplossing voor..... Ik dacht dat Jason nog gewoon te klein was voor de zapp maar inmiddels is hij 14 maanden en hij zit er nog steeds niet oged in. Ik heb de zapp dus ook 2 weken geleden verkocht. Nu heb ik een Koelstra Simba. Hier zit hij super in en hij kan ook in slaapstand, wat de zapp niet kan... Ik denk dat de zapp alleen geschikt is voor oudere kindjes. Helaas dus geen oplossing of je moet hem ook verkopen...
Ik zit er hard over te denken, maar ik vind hem wel heel handig om op de fiets mee te nemen en ik hem hem veel gebruikt met de maxi cosi. Mag ik vragen wat je voor de Zapp hebt gekregen? Zou niet weten wat ik moest vragen. Hij is een half jaar oud. Heb de buggy dus nog nauwelijks gebruikt.
WIj hebben een heel slank meisje en ik zit dus ook altijd met de gordeltjes te klungelen. Nu doe ik een haar-elastiekje bovenaan om de beide gordeltjes heen om ze samen te binden. Zo zit de boel iets strakker en kan ze zich er niet meer uitworstelen. Misschien is dit ook een oplossing voor jouw probleem.
Hoi! Hier hadden we precies hetzelfde probleem! Wij gebruiken nu een dikke handdoek waar hij op gaat zitten. Het gaat nu veel beter! Even proberen dus!
Ik heb er 85 euro voor gekregen en ook nog met fietsbeugel erbij!! Niet zo heel veel dus.. Het nadeel is dat er heel veel te koop staan. Die van mij was ook alleen maar met maxi-cosie gebruikt en bijna niet als buggy. Misschien kun je inderdaad eerst de tips van de andere uitproberen. Qua formaat is echt ideaal! Toch ben ik blji dat ik hem verkocht heb.
ik heb hetzelfde probleem met de zapp, vond hem voor de maxi cosi ideaal. ik heb nu een teutonia buggy gekocht. ben er helemaal weg van! echt super super super. de zapp hou ik wel. voor een evt volgend kindje voor de maxi cosi
Nou ik ga de tips eens proberen. En als het niks wordt, denk ik dat ik maar een andere buggy bijkoop. Moonlight: mijn kindje is ook van 3 januari, zijn even oud.
Hihi, Moonlight jazeker. Was wel heel koud toen he! Ik heb vandaag de binnenvoering van de Lodger voetenzak erin gelegd en hij zat al een stuk beter!