Zoontje 13 maanden en alleen maar ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tammetje81, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff inmiddels zijn we weer 5 spuitluiers verder. Ben aan het twijfelen of ik toch de HA weer kiet bellen. Dit houdt namelijk in sinds gistermiddag 17 uur 11 spuitluiers en 400 cc drinken vandaag.

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Kijk altjeblieft goed uit en blijf naar je moedergevoel luisteren hier ook een zoontje toen ie 5 maanden was gemiddeld 10/15 luiers op een dag. En iedereen bleef maar zeggen hij kijkt helder uit zijn oogjes dus dat gaat wel goed. Uiteindelijk met spoed opgenomen ivm met uitdrogen alleen te zien in zijn bloeduitslagen. Drinkt jou kindje wel ors als hij dat drinkt is dat het belangrijkste.
    Heel veel succes en sterkte met de poepbroeken.

groetjes kim

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    he meid hoe gaat het nou??
    echt niet leuk dat je kindje zo erg vaak ziek is

hendrik was vanaf zijn geboorte verkouden, snotterig in februari opgenomen geweest met rs virus daarna nog altijd wat verkpouden vanaf augustus kreeg hij steeds oorontsteking

nu is hij geopereerd afgelopen januari buisjes erin neusamandel eruit!!! en het gaat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hij is nu voor het eerst ziek, grieperig afgelopen maandag spugen daarna diaree en dit gaat sinds vandaag beter

4. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond een beetje warm eten gehad. Hij had er echt zin in.
    Maar na 10 minuten kwam alles er weer uit.
    Hij is ook vandaag nog steeds erg in de diarree. Het is nog steeds water. Hij is wel wat vrolijker en drinkt nu goed gelukkig.

Ik ben ook vreelijk misselijk nu, dus ga hem echt achterna. Nou ja zullen wel weer zien waar het schip strand.

Vind het wel zwaar een kindje wat zo vaak ziek is. Maar het is en blijft een heerlijk lief en super vrolijk manneke!

5. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Wat herkenbaar allemaal!!!

Ons meisje is vanaf november bijna alleen maar ziek, ik noem:
    - speudo kroep
    - RS virus
    - ooronstekingen
    - Flinke luchtweginfectie nav RS ( nu een puffer met ventolin )
    - Waterpokken
    - Buikgriep
    en flinke verkoudheden waarbij we de puffer steeds moeten gebruiken.

Continu bij de HA of de HAP midden in de nacht of weekend.

Ze gaat 3 dgn in de week naar kdv.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit van heel veel mensen hoor en dat die kleintjes vaak ziek kunnen zijn...

Hopen dat het snel lente wordt dan zitten er niet zoveel virussen meer in de lucht...

Groetjes,
    Sleepy

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb eens van iemand gehoord dat ze van de kinderarts ontslag moest nemen voor zeker een jaar omdat het meisje meer ziek dan gezond was. ze had ook het een na het ander en kreeg niet de tijd om aan te sterken, lag geregeld in het ziekenhuis vanwege het slechte eten, de diaree, of uitdroging. die moeder heeft het advies opgevolgd en nam ontslag en haalde het meisje van het kdv. al snel ging het veel beter en begon ze beter te eten en slapen en werd al snel minder ziek. nu is het een meisje als alle andere anderen, die nu lekker op de kleuterschool zit en niet meer zovaak ontzettend vaak ziek is. ze trok het altijd ziek zijn en naar het kdv moeten gewoon niet. het lijfje kon niet aansterken was uitgeput kreeg geen tijd op kracht komen om bestand te zijn tegen de volgende infectie die in omloop was. daardoor sliep ze slecht en at slecht en alles gaat dan slechter. ik vond het eigenlijk een heel logisch verhaal.

7. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blup, dit is ook wel iets waar ik erg mee in mijn maag zit hoor! Dat ik idd soms bang ben dat zijn lichaampje het niet trekt.

Zijn gisteren weer in het ziekenhuis beland. Hij is erg afgevallen en dit mag geen gram meer zijn. Hij moet nu dus eten en dit ook binnen houden. Weet alleen nog niet hoe dit te doen. Hij is wel weer mee naar huis gegaan.

Krijgen binnen nu en 2 weken een afspraak bij de KA, om te onderzoeken waarom hij zo vaak ziek is.

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

goh wat sneu dat hij weer zo ziek is. veel sterkte voor jullie maar vooral voor je zoontje. ik denk dat jullie inderdaad zo langzamerhand ook het punt zitten van leverd het kdv nog iets op of brengt het hem alleen ellende. ik was gisteravond een ebetje aan eht lezen in een clubje waar ik eerder veel kwam en toevallig stond ook daar een soortgelijke reactie als ik hierboven al typte. dat jongetje doet het ook veel beter nu zijn moeder hem van het kdv gehaald heeft omdat hij ook alleen maar ziek was en amper at of sliep. ook zij schreef dat het hem nu zoveel beter ging nu hij er niet meer heen ging. ik moest gelijk aan jou denken weer.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vervelend dat jullie naar het ziekenhuis moesten, maar wel fijn dat je nu eindelijk serieus genomen word denk ik.. Misschien niet zo verantwoord, maar zou hem op dit moment gewoon laten eten waar hij zin in heeft. Als dit bescuitjes zijn dan maar dat. Ik heb zelf als ik ziek ben trek in de meest ongezonde dingen, maar dat blijft er dan meestal wel het beste in.

Hier ook weer een doorverwijzing naar het ziekenhuis;), ons mannetje reageerd niet meer op zijn medicijnen.. Het is wat met die zieke kinderen...

Hopelijk voel jij je inmiddels wat beter, een ziek kind is al zwaar genoeg...

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Tammetje heel herkenbaar. Ik bleef ook maar terug gaan naar de HA en werd telkens met een neuspray of kuur weggestuurd. Uiteindelijk doorgezet dat er bloedgeprikt moest worden en daar kwam dus echt iets uit. De ha is zich kapot geschrokken en ons meisje werd opgenomen met een hb van 2,1.

Ga op je gevoel af en druk door wat jij denkt dat nodig is. Je moeder gevoel laat je zelden in de steek met zoiets.
    Hopelijk neemt de ka het nu echt serieus en onderzoeken ze het goed.
    Sterkte in het ziekenhuis, hopelijk zijn jullie snel weer thuis en komt er iets uit waaraan ze gemakkelijk iets kunnen doen.

Deel Deze Pagina