spruw? of toch exzeem?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door bunchy, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,

ik heb sinds 2 weken last van rode schilferige tepelhoven.. ze branden en met name na de voeding.
    op advies van lactatiekundige begonnen met insmeren van tepels metmiconazolnitraat. sinds 3 dagen maar merk nog geen verbetering.
    zoon heeft geen klachten enkel veel rode blaasjes bij liesjes en op balletjes..

zou het spruw zijn of toch meer iets van exczeem..

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hoi, zie je niks in mondje van je kindje?
    Het kan wel spruw zijn, wij hebben het nu en ik merk nu na .5 dagen smeren dat mn tepels beter worden. Je zou ook Bij je zoontje moeten behandelen anders blijven jullie elkaar besmetten. En ook heel goed spuugdoekjes en evengoed en bh's elke dag wassen op 60 %graden. Die uitslag in de schaamstreek had mijn dochter ook.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik denk ook dat het spruw is! Dasnieleuk! :(

Als je hier de zoekfunctie gebruikt, zal je vast een boel tips vinden om er vanaf te geraken. Heeft hier toen een goeie maand geduurd... Gezond eten en goed slapen is alvast héél belangrijk. En superhygiënisch zijn! Geen vingers in je kindjes mond, speentjes dagelijks koken, bh's dagelijks in de was, proberen je borsten wat meer ontbloot te laten (schimmels voelen zich heerlijk in warmte),......

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    maar mijn zoontje heeft niks in zijn mondje...

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Deel Deze Pagina