Misschien is dit wel een handige tip: Met verjaardagen ed. zou jijzelf je kindje een eigen schaaltje/bakje met wat lekkere/gezonde dingetjes(komkommertje, stukje tomaat oid) geven, als dat schaaltje/bakje dan leeg is dan blijft dat ook leeg. En dit vooral ook duidelijk maken aan je vrienden/familie. Wat betreft warps, ik maak altijd een wrap apart voor mijn dochtertje. Het vlees en de groenten die ik erin doe bak ik samen, dan haal ik wat vlees en groente eruit en doe er voor ons saus door. Voor Liesje maak ik in een apart pannetje een wat mildere saus. In de ovenschaal met onze wraps beetje kaas erover en ze eet 'hetzelfde' als papa en mama. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
zijn ze nu helemaal van de pot gerukt! Jij bent de moeder dus ze horen jouw wensen te respecteren! Op je strepen staan en vertellen dat jij het niet wilt omdat jij de moeder bent. Hier krijgt Kirsten ook wel is wat maar als ze ons ziet snacken krijgt ze niets. Al schreeuwt ze de boel bij elkaar. Ze heeft het ook wel is met haar brood, ziet ze dat ik wat anders op brood heb dan moet zij dat ook hebben. dacht het niet he. Jij kiest wanneer je kind eet!
als het idd zo vaak gebeurt dan zou ik er ook paal en perk aan stellen. Jij bepaalt!!! is dit 1 keer per maand of minder dan ben ik er zelf ook niet zo moeilijk mee.
idd jij bent moeder, dus jij bepaalt. Hier mag isa ook lekker snacken, maar als wij nee of stop zeggen, dan is het gewoon klaar. En ze moet het zelf aangeven als ze iets wil, niet dat de hele familie vette dingen komt opdringen. Luister vooral naar je eigen gevoel!