zoontje 15.5 mnd wordt opgenomen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schmidt, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Inmiddels zijn we al 2,5 week verder, ik hoop dat er inmiddels het een en ander in gang is gezet? Hoe gaat het nu met je en het slapen van zowel jou als je zoontje?

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het slapen gaat stukken beter. Ik hoef er bijna nooit meer naar toe.

Verder kan ik 23 mei dan eindelijk op gesprek bij de ggz. Ondertussen heeft gister de bedrijfsarts gebeld. Hij was boos dat ik nog niet voor 50% was gaan werken 4 weken moet toch lang genoeg zijn om alles te regelen en weer te gaan starten. Nu moet ik op eigen kosten naar het uwv.

Heb meteen een afspraak bij de huisarts gemaakt (alweer). En ik ga dan toch maar voor en second opinion.

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat goed dat het slapen stukken beter gaat! Geeft vast meer rust in huis? En hoop dat je wat van het mooie weer hebt kunnen genieten van de afgelopen week.

Wat nou weer jammer dat het zo moet met die arts. Second opinion lijkt me geen gek idee. Dat je het een en ander geregeld hebt wil niet zeggen dat je hoofd en je lijf ook 'klaar' zijn. Wat zegt de huisarts eigenlijk?
    Jammer dat het regelen van dit soort dingen ook zoveel tijd en energie kosten. Maar ga door meid, het is niet voor niets.

4. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Sommige arbo-artsen :x :x

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    we zullen zien wat het uwv zegt.

Verder gaat het sinds mijn laatste bericht weer wat minder door een misstap van mij. Na een trip van 1.5u (was al bed klaar gemaakt) was hij nog wakker. Ik wilde hem eigenlijk nog een flesje geven maar omdat ik even met de oudste bezig was lag de kleine erin voor ik er erg in had. Na 15.min begon hij vol te krijsen. Ik heb hem toen toch een flesje gegeven ivm de hitte onderweg. 1 vinger en hij neemt meteen de hele hand. Dit is avond 3 met krijsen. We zetten door wetende wat het resultaat is, maar dan merk je hoe diep het zit.

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ai dat is niet zo mooi. Maar wat je zegt; doorzetten want je weet wat het resultaat is. En je hebt weer iets geleerd. Hopelijk is het inmiddels weer wat beter geworden.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gaat nu inderdaad weer wat beter. Gelukkig maar.

Verder zal ik dinsdag voor 50% moeten beginnen. Totdat het uwv misschien met een andere uitspraak komt. Maandag heb ik eindelijk de intake voor de hulpverlening. Ik zo gister ook tegen de bedrijfsarts. Waarom niet die ene week rek?

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Weer een paar weekjes verder... (sorry, was er zelf even tussenuit)
    Ben je begonnen met werken voor 50%? Hoe gaat het daarmee? Hoe was de intake? Hopelijk gaat het slapen goed nu.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief dat je aan mij blijft denken. De hulpverlening stagneert omdat ze allereerst met mij aan de slag willen en alle informatie over mij willen opvragen. Daarnaast zijn de spanningen tussen mij en mijn man dusdanig opgelopen dat we even gescheiden van elkaar leven. We hadden nl ook nog flinke problemen met de aankoop van een huis. Hierdoor willen ze de hulpverlening nog niet opstarten. Heb nu een afspraak voor vrijdag bij de poh ggz. En dadelijk een gesprek met de huisarts samen met mijn man. Inmiddels ben ik voor 50% aan het werk mar kan dit eigenlijk moet. Het uwv wilde nog aanvullende papieren die ik door alle pas laat heb kunnen versturen.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jeetje! Wat een spanningen meid!
    Sterkte!

11. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Schimdt, veel sterkte met alles. Je bent op de goede weg en t komt goed. Al zie je dat misschien nu nog niet zo. Die beslissingen die je maakt zo lastig. Het komt echt goed. Wil je veel sterkte wensen met alles en hopelijk gaat de zon snel schijnen voor jullie allemaal :)

12. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Och meid, het zit echt niet mee allemaal. Ik hoop dat je de hulpverlening krijgt die bij jou en je gezinnetje past en dat alles snel in rustiger en beter vaarwater terecht komt.

Ik was in het begin sceptisch en heb daardoor nooit gereageerd, maar ik vind je een kei. Je herkent de problemen en blijft eraan werken. Succes met alles.

Knuffel

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden.

Mijn man en ik hebben een goed gesprek gehad. We zullen wel tijd nodig hebben. In eerste instantie wilde hij komend weekend met zijn allen in het nieuwe huis gaan wonen. Ik heb dit een week weten uit te stellen. Hij was het hier ook wel mee eens. Allereerst voor de kinderen, want m.n. de jongste zal hier last van hebben. Leven in een onrustige omgeving. Ook voor ons is het nodig even rustig aan te doen. Zijn zo moe.

De oudste heeft eergister na een week zijn vader weer gezien. Door alles was dit niet eerder mogelijk. Sindsdien wil hij niks anders dan in het nieuwe huis zijn en bij papa zijn. We hebben nu elke dag afgesproken om met zijn allen in het nieuwe huis te eten. Ik breng vervolgens de kinderen terug naar mijn ouders om ze in bed te kunnen leggen. Mijn man slaapt al in het nieuwe huis. Anders waren er geen mogelijkheden.

Nu kunnen we bijna alleen nog maar stap voor stap de goede kant uitgaan. De zon zal vanzelf weer gaan schijnen. Maar voel wel dat mijn lichaam en geest echt op zijn.

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gelukkig kunnen jullie nog goed praten met elkaar. Een huis kopen is natuurlijk ook stressvol, net als verhuizen. Hebben jullie verder wel hulp met verhuizen?

Altijd vervelend dat hulpverlening zo lang op zich laat wachten. Helpt het wel dat de jongste nu beter slaapt dan voorheen?
    Positief blijven is al het halve werk. Nu kan het inderdaad alleen nog maar de goede kant op gaan. De eerste stappen heb je gezet, nu is het stapje voor stapje zorgen dat je weer beter wordt.

15. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi,
    Veel sterkte en succes. Heb verder niet alles gelezen maar zag wel reacties van moeders die het niet eens waren met de ziekenhuisopname. Kan daar zo boos om worden. Zelf ook al 8 maanden s nachts in de weer met ons zoontje en ik maar volhouden totdat ik steeds flauwviel, gewoon van oververmoeidheid. Dokter erg boos: waarom blijven die moeder maar tobben s nachts...
    Wat ik zeggen wil: knap dat je hulp hebt geaccepteerd, je he t soms gewoon kinderen die enorme energievreters zijn en dan kun je het gewoon niet meer zonder hulp.

16. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Hier ook n zoon van bijna 3 die nog altijd slecht slaapt vaak krijst in de nacht dat was eerst nog extremer , ging uren door en kon hem niet troosten. Bij mij in bed hielp niet niks. Opgenomen geweesst niet geholpen( ze lieten hem 45 min huilen me hart brak( ik sliep ook in ziekenhuis op andere kamer) heeft niks uitgehaald. Hij slaapt nu inmiddels wel bij mij in bed word nog wel 3x per nacht wakker maar niet meer zo extreem lAng gelukkig!!! Sterkte het is loodzwaar. Me ogen draaiden en draaien vaak gewoon weg overdag.
    Mensen weten niet wat je meemaakt vaak en oordelen al snel niks van aantrekken!

17. #217 marieke1610, 11 jun 2016
    Laatst bewerkt: 11 jun 2016
    Heb niet alles gelezen, maar wens je sterkte..

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoe gaat het met je?

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief dat je steeds aan me denkt. Het gaat met onze kleine man goed. Hij slaapt super goed in het nieuwe huis. Met mij zelf gaat het niet goed maar heeft nu meer met mijn relatie te maken. Ook is de hulpverlening nog niet goed op gang gekomen. Zit nu wel aan de medicatie en die geven mij de nodige rust. Ik kan weer van de jongens genieten.

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer genieten kan!

Hopelijk komt je relatie ook weer goed

Deel Deze Pagina