Sinds 2 Uur heeft syl Op buik en rug rode vlekjes. Hij heeft vannacht 15 uur geslapen heb hem wakker moeten maken normaal is hij stipt 6:30wakker. 2 Uur later weer naar bed gebracht toen na 4 Uur weer wakker moeten maken. Hij eet en drinkt wel. Verder erg huilerig. Zijn op vakantie en ben e thermometer vergeten maar heb niet het idee dat hij koorts heeft. En nu ineens die vlekjes wat moet ik hiermee? Zijn wel in nl op vakantie
Als je het niet vertrouwd kun je altijd de HAP bellen voor advies. Ik ben van mening dat je beter teveel dan te weinig kan bellen. En hun zullen jou beter kunnen helpen dan wij van achter een computer.
Het kunnen ook waterpokken zijn.. Heerst bij ons op het kdv ook! Hoop niet dat het mazelen zijn, zou idd even navragen wat de symptomen zijn!
Precies dat. Ook op vakantie is er een hap. Desnoods vraag je aan de camping/park/hotel waar je zit hoe je moet rijden indien ze willen dat je langs komt
Zo heb gebeld, als de vlekjes wegdrukbaar zijn is het vaak niks ergs. Moest het dus even aankijken. Nee zitten in Elst gld dus geen ongeente kinderen om me heen
Op de rug beginnend klinkt eerder als waterpokken. Wat ik van mazelen lees, begint dat achter de oren.
Nou het was feest vanmorgen, diarree overal en plas, luier los stond hij in te dansen, ik denk dat dat m dwars zat De rode vlekjes zitten er nog steeds.. Waterpokken zijn ook blaasjes dat heeft hij niet. En inderdaad hij is nog niet ingeent voor BMR. Elst is inderdaad erg leuk
elst is zeker leuk! Maareh... Ook in Elst wonen ongevaccineerde kinderen hoor . Die vind je niet alleen op de biblebelt!
KLint toch wel als vijfde of zesde ziekte hoor. ZOalng hij goed drinkt zou ik me nog niet te druk maken.
Waterpokken begint met rode bultjes, die blaasjes worden. Dus het kan het nog worden. Maar kan dus ook 5e of 6e ziekte zijn... er zijn nogal wat opties...
lijkt het hier op? Onze jongste had dit vorig jaar toen ze net 1 was.. Begon achter haar oren en verspreidde zich over buik/rug armen en benen. Ze heeft een week hoge korrts gehad (boven de 41 graden) Huisarts dacht aan rode hod, maar t lijkt ook erg veel op rode hond