Hallo mama's Mijn zus heeft een dochter en die is ernstig ziek geweest, en heeft na een jaar te horen gekregen dat ze ''schoon'' is (nier kanker). Nu mag ze, een weekje op vakantie naar villa pardoes, is speciaal voor kindjes met ziektes zodat ze even t ziekenhuis en de hele rataplan kunnen vergeten. Nu mogen wij mee met ze 3e ik, vriendlief en F. we hebben dit weekje 22 juli as gepland, en mogen die hele week gebruik maken van allerlei faciliteiten efteling, beekse bergen, zwembaden etc etc. Heeeel erg lief en leuk dat wij mee mogen natuurlijk. Mijn meisje is dan 9 maand, en ik vroeg me af of de efteling enzo dan al wel leuk voor haar is, en of je er genoeg mogelijkheden hebt tot de verzorging van je kleine, en of we ook genoeg met F. kunnen ondernemen. Iemand hier ervaring mee? Alvast Bedankt.
Hoi, in ieder geval fijn nieuws! En leuk dat jullie mee mogen. Wij zijn voor het eerst gegaan toen zoontje net geen 1, 5 was, dus wel al ietsje ouder. Maar viel me reuze mee wat je dan nog kunt doen! Land van Laaf was een succes, ook dat slakkentreintje in de lucht. De gewone trein om het park heen was leuk. Droomvlucht keek hij zn ogen bij uit. Fata morgana was geen succes, maar toen ik in dat bootje zat en alles door een kinderoog bekeek, snapte ik ook wel dat dat eng was. Oh, en gewoon de broodjes aan de eendjes voeren die ergens zwommen deed het erg goed In ieder geval genoeg verschoonplekken, hoef je je geen zorgen over te maken. Hou er wel rekening mee dat het heeeel veel indrukken zijn, na twee uur was het echt genoeg voor ons mannetje.. daarom zijn we ook niet door het sprookjesbos gegaan, maar ik neem aan dat dat ook een succes zou zijn geweest. . Het hotel heb ik verder geen ervaring mee. Veel plezier!
De Efteling is echt wel leuk voor ze. zoon was de 1ste keer ook 9 mnd en vond het erg leuk. Veel te doen al voor ze hoor en verschonen kan ook daar. Ze hebben in de toiletgebouwen ook een verschoontafel.