Pas over 3,5 maand vieren we de eerste verjaardag van onze dochter maar ik ben al aan het nadenken over een mooi kado. We kunnen natuurlijk niets bijzonders doen (ze heeft het tenslotte nog niet echt door) maar dat wil ik niet... punt is natuurlijk wel dat ze een oudere broer heeft. We hebben dus al wat staan: - loopwagen met blokken - loop bakfiets - schommelkoe - driewieler - zandbak - schommel daarnaast hebben we al: - houten trein - FP boerderij - FP kassa - FP telefoon - veel duplo - tientallen puzzels en boekjes Wat is nou een leuk (wat groter) kado? We zaten te denken aan een keuken maar dat is vooral leuk voor mijn zoontje (nu 2,5) maar nog niet zo voor haar denk ik... Ik zoek leuke ideeën voor onszelf maar ook voor de familie / vrienden om te geven... Aan iedereen de vraag.. welke creatieve, mooie kadoos hebben jullie dochters gekregen op hun eerste verjaardag? Ik zit zelf nog te denken aan een meubelstukje (bank of stoel ofzo) maar waar en wie.. ik wil wel mooi spul in mijn woonkamer... Voor kerst heeft mevrouwtje een (omkeerbaar) tasje met inhoud gekregen van Lilliputiens. Helemaal geweldig... Dat soort dingen zoek ik... Lilliputiens - DieZijn4Kids.nl
Janod Poppenhuis Mademoiselle - Janod Groot Houten Speelgoed Ik kom dit tegen.... Dit lijkt me ook heel leuk.. misschien is ze er nog een beetje te klein voor...
Ja, zag ik ook al, leuk!! Had het er net met mijn man over dat wij dat zelf heel goed zouden kunnen maken Maar denk niet dat ze er dan te klein voor is hoor. Zo te zien zijn de meubeltjes etc. niet zo klein dat ze in de mond kunnen. Mijn dochter speelt veel met huisjes van Little people, is ook pas vanaf 1 jaar maar gaat erg goed. Is wel wat anders maar goed.. Zo lang ze het niet helemaal in hun mond kunnen doen, lijkt het me prima! En heel goed voor de fantasie vind ik!
Hier speelt dochter wel al vanaf een jaar met haar keuken. Poppenhuis deed ze nog niet zo veel mee. En anders een mooie (stoffen) pop? Bij dille en kamille hebben ze hele mooie. Ze heeft ook veel met de poppenwagen gelopen die ze kreeg voor haar eerste verjaardag.
Onze dochter heeft deze loopauto Puky loopauto Lillifee op haar 1e verjaardag gekregen. Ze heeft er veel op gereden en nu gebruikt ze hem nog steeds.
Dat poppenhuis vind ik erg leuk!! Wij hebben ons meisje een houten poppenwagen van janod gegeven, ze kan er ook achter leren lopen (doet ze ook erg veel, het was dus echt een heel geschikt cadeau)
ik heb van Janod een roze poppenwagen gekocht. Daar is ze gek op. maar omdat je al een loopwagen hebt weet ik niet of dat dan leuk is.
Nijntje duplo of Hello Kitty duplo zijn hier een groot succes geweest Verder vonden wij de peuterplaymobil ook erg leuk, maar is er hier nooit van gekomen om aan te schaffen, (mijn man blijft toch wel een echte legofiel ). Thirza heeft van mijn ouders vorig jaar een activitytafeltje gehad en van mijn schoonouders een grote kralenspiraal: dat waren beiden ook grote successen. Keukentje hebben wij dit jaar pas gedaan, en plastic versie, en willen volgend jaar gewoon geld aan iedereen vragen om het ikea-keukentje te geven voor haar 3e verjaardag. Dat zou achteraf voor dit jaar wel een hele leuke geweest zijn
O, en verder: klein pianootje, een peuterlaptopje van V-tech, verstopspel van Hopla, grote roze barbieauto, (heel leuk voor je knuffeltjes enzo ).
Ik bedenk steeds meer Een poppenbedje, (een lekker stevige, want ze ging er zelf ook lekker in zitten altijd ) en een poppenbuggy waren hier ook een groot succes. De pop had ze met 6 mnd al gekregen van een oom en tante van mijn man en tot onze grote verbazing vanaf het eerste moment groot succes!
Overig jaar heeft ons meisje toen ze 1 werd, een driewielertje(smart trike rood) met zo'n duwstang gehad, het kiekeboe speeldorp, een little people boerderij. Een houten poppenwagen had mijn vriend zelf een keer gemaakt. Dit jaar over 1½ week wordt ze 2. Dan krijgt ze in ieder geval een miele speelkeukentje(opa/oma) en een lego duplo autotransporter(ons) verder weet ik niet wat ze van anderen krijgt.
Wauw cygnet, alweer bijna 1! Wat gaat de tijd snel! Ik ben jaloers (vertel me alsjeblieft dat het hebben van 2 kinderen makkelijker is als de jongste alweer bijna 1 wordt ) Die Lilliputiens is trouwens geweldig! Die ga ik onthouden.
ik zat ook te denken aan een keukentje, poppenhuis of een mooie rieten kinderwagen, die is echt favoriet hier.
Ik heb een armbandje gegeven van pandora Simkids. Met mooie zilveren bedeltjes die ook later nog leuk zijn als ze ouder wordt. Een koe (vanwege kiekeboe, haar favourite spel) een eendje (omdat ze 1 is geworden) en een hartje (omdat haar mama haar zo lief vind). Ik ben heel precies en heb alleen gekozen voor bedeltjes die mooi zijn afgewerkt.
Ik heb een houten poppenwagen op een rommelmarkt gekocht en helemaal gepimpt. Daarbij nog een lappenpop. Van mijn moeder kreeg ze een poppenhuis voor haar eerste verjaardag. Daar was ze wel wat jong voor, maar het laatste half jaar speelt ze daar heel veel mee.( erg leuk omdat er opa's en oma's, pappa en mamma in het poppenhuis wonen) poppen zijn hier een groot succes. succes met kiezen!
mijn dochtertje kreeg gisteren voor haar doop van haar opa en oma een houten poppen wagen met haar naam erop!! vind hem helemaal geweldig...
Moeilijk hè dingen voor een tweede verzinnen. Ik had het al met de Sint en ben blij dat we al wat weten voor d'r verjaardag (ook als is het nog ver weg) Nick heeft voor zijn eerste verjaardag een stoel van www.ricusminidesign.nl gekregen. Vanaf dag 1 een succes. Er mag ook echt niemand anders inzitten haha. Dus Emily krijgt een eigen stoeltje. Weet niet wat jullie stijl is qua meubels, misschien is het wat! Suc6 in ieder geval Gr Heel76