Ben even benieuwd hoeveel kleertjes jullie kindje heeft? Dit is nu ongeveer de herfst/winter garderobe van mijn dochter: 10-12 shirtjes met lange mouwen 5 rokjes 1 spijkershort winter 3 spijkerbroeken 2 jurkjes 4 maillots en heel veel leggings 4 vesten 1 winterjas
dochter: - 3 winterjassen - 5 spijkerbroeken - 5 jurken - 3 shorts - 3 rokjes - 10-15 shirtjes - 3 paar schoenen (gympen, normale schoenen) - 3 paar laarzen (UGG, sneeuw + normaal) - 3 vestjes - 1 salopette - 1 joggingbroek - 8 leggings - 10 paar sokken - 4 maillots zoiets denk ik...
Jemig, ik moet alles nog kopen. Moet geloof ik op gaan schieten voor de winter collectie anders is alles weg. Wel handig zo'n lijstje
- 2 winterjassen - 3 vesten - 5 bolero's - 15 rokjes - 23 shirts - 5 jurken - 3 tunieken -3 spijkerbroeken - 2 treggings - 10 leggings - 5 maillots - 1 joggingbroek - 2 paar nette laarzen - 1 paar regen laarzen - 1 paar uggs - 1 paar sportschoenen
De meeste winterkleding is hier inmiddels in huis, ik heb dit jaar zoveel leuks gezien! Zoon: - 3 winterjassen - 1 gevoerd vest - 2 bodywarmers - 1 skipak - 6 vesten - 10 truien - 10 longsleeves - 3 polo's lange mouw - 8 shirts korte mouw - 15 jeans (spijkerstof) - 5 broeken (andere stof dan spijker) - 3 paar sneakers - 1 paar all stars - 2 paar gewone schoenen (Hip & Clic! Echt super leuk) - 2 paar regenlaarzen Nu nog kijken naar snowboots en lekkere gevoerde schoenen/laarsjes (waarschijnlijk ugg's). O en nog een paar lekkere joggingsbroeken, die vind ik altijd zo fijn voor de winter op het kdv.
jongen van 3: 7 lange broeken 8 shirts met lange mouwen ong. 10 met korte mouwen 2 truien 1 vest 1 winterjas 1 bodywarmer 4 paar schoenen: gympen, 'gewone' schoenen, regenlaarzen en snow boots.
Dochter: 2 winterjassen 1 sneeuwbroek 1 dik gevoerd vest, dat ze nu als jas draagt 6 shirtjes met lange mouwen 4 vestjes (draagt ze zelden) 2 rokjes 6 jurkjes 5 lange broeken (3 spijker, 1 roze en 1 grijze) 2 maillots 3 leggings 1 paar schoenen 1 paar regenlaarzen Moet nog op stap voor snowboots en tzt zal er ook nog wel wat aan shirtjes en leggings ed naar binnen komen. En ws ook nog wel een paar schoenen.
goh uuh ff denken ongeveer: 6 lange broeken 5 spijker, een bruine ) 3 blouses met lange mouwen 5 joggingbroeken ( 2 te kleine voor vieze dingen te doen ) 4 dikke truien 10 dunne truien 15 tshirtjes 10 korte broeken 6 rompers korte mouw 6rompers lange mouw 10 paar sokken 4vesten 2zomerjassen 1winterjas 1 paar open schoenen 1 paar dichte schoenen 1 paar regellaarzen 1 paar snowboods 2 sets wanten sjaal en muts 6 pyama's ik heb nog geen nieuw winterspul in huis ( alleen een jas en schoenen ) omdat ik verwacht dat er een spurt komt. broekjes beginnen korter te worden. ik wissel trouwens nooit mijn kasten per seizoen. alles ligt er gewoon altijd in.
Hmm ik zie al wel bij wie ik kleertjes ga lenen als de winkels per ongeluk leeg blijken... hier moet bijna alles nog gekocht worden geloof ik. alleen laatst toevallig een winterjas, 2 jurkjes, een shirt met lange mouwen, nieuwe spijkerbroek en een rokje gekocht. toevallig eigenlijk.. we waren op zoek naar verjaarskadootjes en opeens stonden we op de kledingafdeling?
Jeetje, ik moet nog aardig aan de shop! En ik vind het allemaal niet zo geweldig dit jaar.. Ze heeft nog wel het eea van vorig jaar, maar veel is toch wat kort en/of vlekkig/vaal aan het worden.. Ben dus nog lang niet klaar (en voor mezelf ook niet). Overigens koop ik het liefst iedere maand of week wat erbij ipv in een keer alles Maar de stand tot nu toe ongeveer: - 1 winterjas (moet nog 1 bij) - sneeuwbroek van vorig jaar - 5 vestjes/bolero - 3 jurkjes - 5 rokjes - 1 spijkerbroek - 1 spijkertregging - 8-10 shirtjes (veel van vorig jaar, dus moet nog wat bij) - stapel effen shirtjes, dus kan nog wel icm t-shirts - berg maillots/leggings - laarsjes (+ regen. moet nog Ugg's oid erbij + gymschoenen)
@arivenol: mja ik moet ook wel aan de shop Maar nu draagt ze gewoon wat ze vorig jaar ook droeg.. zo erg is ze niet gegroeid namelijk. zeker rokjes, maillots.. kan ze prima aan nog. (en dat draagt ze veel liever dan broeken) maar ze wordt eindelijk wel wat langer.. dus de lange broeken van vorig jaar zijn echt wel kort. dus laatst al 2 nieuwe spijkerbroekjes gehaald ook maarja.. mevrouw draagt het liefst jurkjes.. dus deze gekocht: Frendz Jurk V&D nouja.. in het grijs dus en een dergelijk jurkje met 2 zakjes op de voorkant ook in het grijs. (dus ook meteen weer op zoek naar fatsoenlijke grijze kniekousen.. dat was moeilijker)
hoeveel weet in echt niet ja heel erg veel. dit is zijn kast bovenste schap ondergoed en dikke truien 2de boven kleding lange mouw en een stapeltje kort 3de broeken 1 stapel kort 4de zwemkleding en beddengoed let niet op het inpak werk want dat ik vriend zijn werk haha. Bekijk bijlage 186723 dan heeft hij nog 2 zomerjassen 3 winterjassen 2 skipakken 4 paar schoenen 1paar snowboots en dan nog wat hang kleding zoals blousjes en pantalons
3 winterjassen en 2 skipakken.. ik weet wie het deze winter heerlijk warm heeft hier 1 winterjas en een 2-delig skipak. maar vanochtend besloten dat er nog wel een "tussenjas" mag komen want dat spijkerjackie kan echt niet meer mouwtjes zijn veel te kort!
nou dochter heeft echt niet zoveel hoor! :O en ze red het er prima mee! elke dag gaat er toch wel een wasje aan
25 setjes kleding ( waar onder jurken met lange mouw, jurken met bolero,rokjes met een shirt en een vestje, broeken met blouse etc.) 4 losse spijkerbroeken. 6 losse vestjes 10 basic shirts met lange mouw. 20 maillots 4 winterjassen ( en bij iedere jas een bijpassend setje muts, sjaal,.handschoenen) 3 paar nette laarzen 1 paar sneeuwlaarzen 2 paar regenlaarzen En ik ben nog op zoek naar leren converse all stars Oh en er moet nog een kerst jurk komen natuurlijk.
Hebben jullie dat allemaal geteld? Ik heb geen idee eigenlijk. Met dit weer ligt de zomer en wintercollectie door elkaar in de kast. Waarom hebben jullie zoveel jassen per kind? Ik heb overigens de herfst/winter kleren gekocht tot ong de kerstperiode. Dan begint de uitverkoop en kan ik verder inslaan
aan de mensen met heel veel kleding. dragen jullie kinderen echt alles regelmatig, of moet je aan het einde van een seizoen tot de conclusie komen dat de helft zo goed als nieuw de kledingbak inmoet? als je bijv 30 setjes kleding hebt (ik noem maar wat). dan ben je dus eigenlijk 4 weken verder voordat je alles 1 maal aangegeven hebt. laten we er een week afdoen voor alle ongelukjes en verschoningen, hou je nog 3 weken over. een seizoen heeft een maand of 3/4. dus dat zijn hooguit 15 tot 20 weken of denk ik nu krom. ik heb ook wel aardig wat kleding maar ik denk dat ik zo'n anderhalve week zou kunnen vullen met een ongelukje hier of daar erbij. en dan denk ik weleens als ik voor de kast sta, het kan eigenlijk best wat minder. maarja, dan zie je weer wat leuks en neem je het soms toch mee.
Ik heb het geschat (en kwam 's middags al tot de conclusie dat het niet helemaal klopte ). blup, veel kleding draag je langer dan 1 seizoen, toch? Ik bedoel, de meeste kleding die J. in de kast heeft hangen kan ze zowel in het najaar, in de winter als in het voorjaar aan. En zomers als het niet warm is ook. (Maar goed, ik heb geen 30 setjes in de kast hangen. )