Hallo! Mijn dochter heeft sinds een paar dagen ineens rode vlekjes in haar gezicht. Ze zitten vooral ter hoogte van haar oren en wangen. Haar huidje is dan helemaal rood. Het gekke is alleen dat het binnen 1 a 2 uur weer wegtrekt en de volgende dag heeft ze het weer. Weet iemand wat dit kan zijn? Groetjes, Duveldraakje
Het lijkt me een reactie op iets. Ander wasmiddel (dat het met kleetjes aandoen irriteert?) of andere voedingsmiddelen?
Nou dat ik het vreemde. Er is echt helemaal niks veranderd. Ik was altijd met hetzelfde, ze eet ook gewoon dezelfde dingen en ze is ook niet weg geweest of zo. Dus een allergische reactie lijkt me eigenlijk niet mogelijk. Groetjes!
Iets anders gegeten? mijn zoon had dit vorige week dus ik nagaan wat hij allemaal had gegeten... en ik kwam bij een pruim terecht (dit ivm poepproblemen) zaterdag had hij weer rode bultjes op de wangen en ik dacht "hij heeft geen pruim gegeten"tot ik in de keuken kwam en een pruim vond waar hij lekker had van zitten eten haha (stiekum) dus hier komt het van de pruimen.
hier heeft mijn zoontje het ook een beetje. Mijn opties zijn: - van de warmte (is nogal zweterig in bed) - van de nieuwe hema hemdjes die ik had gekocht en nog niet had gewassen - virusje weet t ook niet maar begint me nu wel een beetje zorgen te baren, vooral ook omdat ik hoogzwanger ben en geen risico wil lopen met de baby....
jongste zoon heeft het ook. Ene dag wel, andere dag niet. Ene moment zelfs wel en na een slaapje is het weg. Heeft ie al zo sinds de geboorte. Dus wat het is weet ik niet maar het hoort iig bij 'm. De bultjes zijn ook eens ruim 'n week wegeweest