Wat vinden jullie leuke apps (liefst gratis of goedkoop) voor een 3,5 jarige? Hier zappelin, toddler puzzels, maar wil wel graag wat afwisseling.
Ik heb er op staan Lego duplo 2 apps Telekids Koekeloere tv De tuin van Nijntje Jops puzzels Woezel en pip Kinderliedjes Juf Jannie Memo spel En ik heb nu net de app van Kinderboekenweek gedownload
jop gaat eten jop's bedtijd jop's puzzles bo's jigsaw puzzles petshop talking tom (of talking angela) dr panda hospital dr panda veggie garden dr panda restaurant animal match fun for todlers Kenny hd live puzzle forestanimals ka kinderliedjes de kinderkijkbuis koekoek tv find it zodiac animal find rabit dave daring peekAboo cats dressup kid connect animals miniclub lite pango playground for kids lego duplo pim en pom monkey junior little genius rekenschip rtl telekids zo en nu lees ik mee voor verdere inspiratie
Kennen jullie ook leuke verhalen, boekjes die je op de ipad kan zetten? Zoals "Bedtijd verhalen HD" bijvoorbeeld?
Dat is er zeker voor de iPad En een lite versie die gratis is bovendien. Verder hier ook populair... 123color (kleurplaten), interactieve boeken en de apps van toca boca. Toca boca is niet gratis maar wel regelmatig in de aanbieding en dan kost het niks. Heb er hier al een stuk of 10 en dochterlief vindt ze allemaal leuk
Leuk al die apps! Hier alleen een klein probleem dat wanneer ik zelf op de ipad wil, de kinderen meteen naar me toe komen gerend!
Faye: dat is hier inmiddels over. Ze weet nu dat als ik op de iPad bezig ben het niet automatisch betekend dat zij dan mag
als je bij zoeken zoiets intypt zoals: auto's, cars dan zie je vanzelf leuke apps. Auto;s die voorbij rijden met geluiden, sleutelen aan een auto enz. weet niet hoe de apps heten