hey mama's ik heb een zoontje van 26 maanden , kan al redelijk veel woordjes enz en normaal is hij een rustig kind . Maar de laatste tijd huilt hij alleen maar . niets is dan goed , wilt alles anders . tegenwoordig loop ik enkel nog met hoofdpijn rond en ben ik blij als ik kan gaan werken Ik wil mijn vrolijk zoontje terug maar hoe ??? iemand tips
Kan hij je vertellen waarom hij huilt? Omdat hij pijn heeft? Omdat hij zijn zin niet krijgt? Omdat hij zich verveelt? Omdat hij iets wil doen maar het niet lukt? En is het echt de hele tijd huilen, of stopt hij wel als je bijvoorbeeld gaat voorlezen of een filmpje met hem kijkt? Kortom, is hij af te leiden? Hoe lang is dit al zo? Zou het de peuterpuberteit kunnen zijn? Moeilijk hoor!
veel omdat hij zijn zin niet krijgt , dus de peuterpubertijd . het stopt meestal na dat we duidelijk zeggen dat hij moet stoppen
hier ook een periode gehad. hoewel ze nu haar middagslaapje niet meer doet komt het nog weleens terug doordat ze zo moe is. hier was het ook om alles. zin niet krijgen ieta niet willen doen niet meenwillen gaan enz. het is nu gelukkig een stuk minder. houd vol ik weet hoe zwaar t is!