oh oh oh wat is het hier een drama. vannacht weer helemaal gek aan het worden, onze dochter van 2 denkt dat je met een uur of 5 slaap op 24 uur wel genoeg hebt. ze is altijd al een slechte slaper geweest maar dit is echt extreem. ze ligt al een poosje in het grote bed dus dat is het probleem niet. ze heeft geen veranderingen in haar kamer gehad dus dat is het ook niet. 2 maanden geleden is haar zusje wel geboren maar in het begin waren er ook geen problemen. daarnaast is ze een poos ziek geweest en vanaf toen is de ellende dus eingelijk begonnen. T gaat hier nu zo; ze gaat naar bed valt pas in slaap rond een uur of 9 (of later) word rond middernacht weer wakker en zet de sirene op. en daarmee bedoel Ik het monotone hhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh geluid. ik ga even kijken is alles goed? geen vieze/natte luier of e.d zeg dat ze moet gaan slapen leg haar terug en ga weg. de keren daarna zeg ik niks en leg haar terug. Maar dit houdt ze gewoon 5! uur vol. dus na een paar keer heen lopen om te kijken of er iets is,ga ik niet meer heen. vannacht dus een nacht waar ze van 0.00 tot 05.00 wakker is geweest en constant gillen enzo. na 5 uur eindelijk in slaap gevallen tot half 9 ik weet het niet meer. wat kunnen we nog doen? waar kan het aan liggen? heb in ieder geval vanmorgen de HA gebeld en een afspraak gemaakt bij de orthopedagoog. want dit houden wij en zij natuurlijk niet lang meer vol
Poeh zeg, wat zwaar. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, maar wil je wel veel sterkte wensen. Ooit zal het wel weer goed komen, al heb je daar nu natuurlijk niets aan.
t is inderdaad zwaar. de 16e heb ik een afspraak bij de orthopedagoog. maar dat duurt nog zo lang. gelukkig boden opa en oma aan om haar vannacht te nemen. kunnen wij op de nachtvoedingen van de jongste na nog even lekker bijtanken
denk dat je je daar even aan vast moet houden. Heee balen zeg na een ziekte periode gaan ze altijd wel wat proberen. Is ze toen veel in bed geweest bij jullie?
@slc ik weet het echt niet meer. ben gewoon compleet wanhopig. @ mol ze gaat hier vannacht slapen dus dat is afwachten. maar voor haar middagslaapje heeft ze hier eerst ook meer dan anderhalf uur de sirene uitgehangen en is pas gaan slapen toen papa even bij haar ging liggen. dat bij haar liggen hebben we overigens ook thuis wel geprobeerd maar werkt ook niet.
vannacht bij opa en oma wel goed geslapen. dus afwachten weer hoe het hier is vannacht. en anders ligt het misschien toch aan haar kamer ofzo
ms een paar nachtjes langer laten slapen bij opa en oma. Kunnen jullie even bijtanken en pakt zij het ritme van doorslapen weer op?