Winter/lente jas

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happynienja, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Martijns jas is nu toch echt te klein en wil deze week een nieuwe jas kopen of op internet bestellen. Maar welke?
    Hebben jullie tips?
    En koop ik dan een winter of een lentejas?

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

als t donderdag weer 4 graden wordt met een zonnetje...zou ik weer gaan voor de winterjas mochten die te vinden zijn.
    Misschien net een maatje groter? zodat hij de volgende winter er weer in kan?

Ik zeg onder de 10 graden gaat de winterjas aan.

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn zou ik nu geen nieuwe winterjas meer kopen... Kan hij er écht niet meer in?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je hem een beetje ruim koopt, zou ik een winterjas nemen. Met een beetje mazzel kan hij hem begin van volgende winter nog aan.

En anders even bij goedkope zaken kijken als Zeeman en Wibra ofzo, of er daar niet nog iets in de uitverkoop hangt. Overigens: Ook bij de duurdere zaken zijn de jassen vér afgeprijsd - en anders kopen met het idee weer te vérkopen begin volgende winter.
    Zag een práchtig mexx jasje laatst voor 20 euro... maar had hem écht niet nodig helaas.
    Misschien heeft H&M bijvoorbeeld in de Sale ook nog wat voor je, maar ik weet niet welke maat je zoekt?

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    De jas is nu echt te klein helaas.. Z'n shirt zie je nu eronder door komen en z'n mouwen zijn te kort.
    Deze jas hebben we gekregen en hoopte dat hij langer mee kon.
    Ik denk dat ik eerst een goedkope winterjas ga zoeken en dan in april met de kinderbijslag een lentejas kopen.
    En anders als het mooier weer is hebben we ook een mooi vest die nu nog te groot is.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

marktplaats????

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    C&A heeft jongensjassen met een fleecetrui erin. Die kan je nu gelijk aan en dan met de zomer haal je de trui eruit en heb je een heerlijke zomerjas. Het is in april vaak al zomerjassen weer dus voor die paar weken lijkt me het zonde om nog een winterjas te kopen!!

C&A - jas - wehkamp.nl

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had dit probleem ook, mijn oudste haar jas was echt te klein geworden en heb dus ook een nieuwe winterjas gekocht... een voorjaarsjas vind ik echt nog te koud... je kunt nu winterjassen voor een prikkie kopen dus ik zou dat doen hoor...

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    zou marktplaats proberen.

Deel Deze Pagina