Zoontje 21 maanden bijt speen kapot.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pierlala, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pierlala

Pierlala Lid

10 feb 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 21 maanden die steeds zijn speen stuk bijt. Ik heb alle speentjes die ik vanaf kleins af aan had al weg moeten gooien. Recent overgestapt op dure spenen van Difrax. Zie zijn massief, maar nu bijt hij niet het stuk kapot waar aan hij normaal gesproken zuigt. Maar hij wrikt dat stuk dus los van het plastic. Dit is niet alleen een dure grap maar bovendien ook nog levens gevaarlijk. Ik probeer hem nu alleen 'savonds een speen te geven als hij naar bed gaat. Maar in de ochtend als hij wakker word heeft hij al zo zitten wrikken met z'n tanden dat de speen aan de basis alweer lost laat.

Ik vraag me daarom af of er geen spenen bestaan die compleet van plastic/rubber zijn. Dus een speen die uit één stuk bestaan. Op deze manier kan hij hem niet stuk bijten.

Ik heb al het een en ander gegoogled maar het is niet gemakkelijk om te vinden.

Alvast bedankt.

2. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    heel simpel en enige oplossing speen weg!

Onze zoon doet/deed dat ook. vanaf een maand of 18. Toen heeft ie inderdaad tijdje difrax gehad maar dat vond hij weinig aan en wilde die niet. Jammer dan, dus geen speen meer.

Hij wil alleen de oude bibi. 's nachts nog wel speen tot en met nu ongeveer. Maar ook daar staan al tandjes in. Dus als deze "op" is ook voor 's nachts geen speen meer.

zit weinig anders op. het is inderdaad levensgevaarlijk!

3. tuc

tuc Niet meer actief

in dit geval is de enige oplossing speen weg...dat ga ik hier ook doen zodra hij ze kapot bijt.

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Lijkt me duidelijk. Stoppen met de speen. Meteen.
    Bloedlink dit :(

Deel Deze Pagina