Hallo, Wij zijn gezegend met 2 prachtige zoons van sept '13 en maart '15. Van onze 1e hebben we alle!! kleding opgeborgen. Dit zou onze 2e mooi aan kunnen hebben. Sommige kleding is niet eens gedragen. Maar.... er zit dus 1,5 jaar verschil, dus ook 2 seizoenen. Maat 74 bijvoorbeeld is alleen maar zomerkleding. Hoogstwaarschijnlijk krijgt onze jongste maat 62 en misschien 68 aan in de zomer. Wat zouden jullie doen? Alles alvast verkopen (wil het geld dan allemaal besteden aan nieuwe kleren) of toch nog laten liggen... hoe groot/klein is de kans dat de kleding 2x gedragen kan worden?
bepaalde maten zitten ze wat langer in natuurlijk... wij hebben 4,5 jaar verschil, oudste van april en jongste van november... dus hetzelfde probleem hier haha, ik denk dat je vanaf maat 86 wel dingen kan hergebruiken... nu bijv. gaat mijn kleine naar 68, daar heb ik van de oudste ook veel longsleeves van! maar in maat 62/68 had ik helemaal geen lange broeken (was hoogzomer toen natuurlijK) dus het is inderdaad even schipperen... maar ik bewaar alles eerst, kijk wat hij wel gebruikt en de rest verkoop ik of na gebruik bij de tweede moet dus voor nummer 2 wel een andere maat zomer garderobe aanschaffen, juli/augustus denk ik maat 74... en daar heb ik dus geen korte kleding in want toen was het bij nummer 1 al herfst/winter haha
Ja, mijn oudste zit nu in 86, en bovenkleding zo naar 92. Ik zat juist nu te denken, mocht de zomerkleding niet willen, kan ik het beter nu verkopen dan na de zomer. Maar aangezien hier alle zomerkleding in 74 is kan ik die gok wel wagen, denk je niet?
Hier hetzelfde: mei 13 en dec 14... De oudste was ook nog eens 1 kilo zwaarder en 4 cm langer bij de geboorte Ik bewaar nog even alles, je weet nooit hoe het weer wordt. Wat ik nu bijv doe is leuke shirtjes/polo's van de oudste over een romper met lange mouwen. Je kan het altijd nog verkopen toch??
Dat klopt tessy, alleen begin ik een beetje ruimtegebrek te krijgen ik ga eerst nog eens de korte broekjes passen bij de oudste. Hij heeft hele korte beentjes en misschien past er nog iets van
Ik zou nog even wachten. Mijn kinderen hebben een heel ander model en groeiden heel hard op verschillende momenten. Korte mouwenshirts kunnen ook best over een romper met lange mouwen. En zoveel stapels korte broekjes dat dáár je kasten zo vol van zitten heb je vast niet!
Mijn kinderen groeien heel verschillend. Dus ondanks dat ze uit verschillende seizoenen komen en zelfs een ander geslacht hebben, kon de jongste best wat van de oudste aan.