Hoi dames, ik ben op zoek naar ervaringen met de slaapzakken van jollein. Mijn zoontje heeft het snel warm en kan nergens terug vinden of dit katoen is. Ik heb hem hier gezien: Slaapzak Jollein Zomer Starfish Grijs 90 cm | Slaapzakken | Baby-Dump Twijfel nu of ik dit wel mag plaatsen Hij heeft nu een 74-80 van de hema aan maar die wordt nu echt te klein. Kan ik nu naar een 90cm slaapzak? Zoontje is 74cm lang.
Er staat dat hij van 100% katoen is! Moet je even op verder lezen drukken. Ik heb deze; Slaapzak Jollein Zomer Patch 90 cm | Slaapzakken | Baby-Dump Die is helemaal van katoen! Heel dun en lekker luchtig. Erg koel voor de zomer dus. Ik denk dat dat dezelfde is, alleen dan een ander motiefje.
Ik heb een zomerslaapzak van Cottonbaby super ding! Lekker dun helemaal katoen en van de binnenkant een dun kaag flanel lekker zacht, ons meisje heeft het heeeeeel erg snel heet maar hier slaapt ze prima in. Ze verkopen ze bij bol.com
Ik heb de Dutch zomerslaapzak van Jollein gehad en die was 100% katoen, lekker luchtig. Heb er nu zo eentje bij de Wibra gekocht, meer geschikt voor de zomer dan de zomer slaapzakken van de hema bijvoorbeeld...die gebruik ik voor de herfst.
Ik heb ook die roze patchwork van Jollein. Nog maar net in gebruik, maar prima slaapzak voor de zomer. Zeker als het echt warm gaat worden (blijf hoop houden).
Dank voor jullie reacties! @pluis81: dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je hierover contact opgenomen?
Nee,nog niet..heb het momenteel knetterdruk maar wil er wel achteraan gaan want het is idd niet echt handig..
Die heeft mijn dochtertje ook, in een andere kleur, voor bij d'r vader. Is 100% katoen, heel lekker luchtig en dun.