Hoeveel glazen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tupp, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoeveel glazen zijn er bij jullie al gesneuveld sinds je zwanger bent? Ik geloof dat ik net mijn 4e of 5e glas heb omgegooid in de laatste twee maanden. Zucht. Ik blijf glas opruimen! (Nou ja... inmiddels m'n man ;)) Scherven brengen geluk, maar inmiddels ben ik het wel beu. :)
    Zwangerschapskwaaltje of gewoon ouderwetse lompigheid?

2. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen glazen.... Vaas & ovenschaal:p

3. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    jaaaa,hier ook.Al van alles gesneuveld hier!!!

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik lijk ook wel onhandiger of lomper sinds de zwangerschap, maar gelukkig nog niks kapot..

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    (Nog) nergens last van

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Hahah na het lezen van je vraag gooide ik mn glas koffie kapot, overal koffie en stukken glas!
    Dat was mn eerste in 30 weken trouwens, best netjes toch? ;)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    :) Ow, sorry...

;)

Maar nu je eenmaal begonnen bent... haha. Wij hebben vorige week maar vast nieuwe glazen gekocht. En ik denk dat ik de komende weken alleen nog maar uit plastic drink. Dan kan ik alleen nog de glazen omgooien van mijn man en driejarige zoon (jaja, hij kan WEL uit een glas drinken.)

8. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goh, ik heb vandaag ook een glas kapot gegooid... Had er nog niks achter gezocht wat betreft de zwangerschap :)

9. Ragna

Ragna Lid

11 jun 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn volgens mij tot nu toe nog maar 2 glazen gesneuveld... Voel me inderdaad zo af en toe ook erg lomp, erg ongecontroleerde coördinatie... Erg leuk als je in de horeca werkt! Stoot overal tegen aan, laat dingen vallen enz... Ben blij dat het bij 2 glazen is gebleven tot nu toe (zal het wel snel afkloppen)! Anders ben ik een dure voor de baas ;)

Ow, en laatst met mn auto een paaltje geraakt. Schade viel mee gelukkig, maar mn moeder zei toen ook al, tsja zwanger he, dan maak je meer brokken :(

10. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn hele zwangerschap: 5 glazen, één ovenschaal en een blender. Allemaal op één dag. Was kennelijk een dag dat ik beter in bed had kunnen blijven:D

11. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    hier ook, ik dacht dat ik lomp was maar aangezien jullie er ook last van hebben voel ik me al stukken beter :)

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Herkenbaar laat van alles uit me handen vallen appels glazen pff af en toe word ik zo nijdig omdat ik me zo onhandig voel.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, net ging de tweede pot chocoladepasta op de grond. Wel handig, de scherven blijven aan de pasta plakken dus je bent zo klaar met opruimen...

Deel Deze Pagina