Hier ook ongeveer hetzelfde! onze dochter is 22 maart jarig en ik ben 21 maart uitgerekend, ik maak me er alleen niet meer zo'n zorgen om, ik zie wel hoe het allemaal loopt, ze wou graag een zusje of broertje voor haar verjaardag, miss heeft ze dan nu geluk haha!
Dat zou ook een oplossing / manier zijn om je zoontje niet het gevoel te geven dat alle aandacht naar het nieuwe babyzusje gaat! Ik herinner me dat mijn moeder bij kraambezoek ook altijd een kleinigheid (zou nu een echt cadeau zijn dan) meenam voor de oudere broertjes/zusjes om die reden.
De geboortedata van mijn kinderen schelen 2 dagen. Heb de verjaardag van zoon een maand eerder gevierd en dat was prima, heb het probleem er nooit van ingezien.
Hier hetzelfe sylvano is van 29 mei en ik ook dus zou enorm balen als het 29 mei of daar dichtbij gebeurd. Ben 23 mei uitgerekend. Maar wij vieren de verjaardag gewoon later of eerder...
Een oplossing heb ik niet voor je. Wel "advies". Hier is het ook gebeurt vroeger. Ik kwam uiteindelijk veel eerder dan de bedoeling was, maar mijn zus heeft haar verjaardag toen niet echt kunnen vieren. Dit heeft ze MIJ nog heel erg lang kwalijk genomen. En idd, de visite kwam voor mijn moeder en mij. Dus denk goed na over hoe je het wilt regelen tzt zonder dat er al direct scheve verhoudingen komen.
Hmm ik ben 8 dagen na mijn dochter's verjaardag uitgerekend, en van mijn zoontje 8 dagen te vroeg bevallen dus zou ook goed kunnen dat ik heel dicht op m'n dochter's verjaardag beval. Maar ik had nog niet eens nagedacht over de viering van haar verjaardag We zien wel een beetje hoe het loopt, miss vieren we haar verjaardag gewoon een weekje eerder.
Ik ben 18 dec uitgerekend en onze dochter is van 23 dec en ik ben zelf op 2 dec jarig dus bij ons kan het op mijn verjaardag gebeuren want dan ben ik bijna 38 weken en op onze dochters verjaardag en ik heb hier nog helemaal niet over nagedacht en zie hier wel hoe het gaat
Hier is zoon 19 dec jarig en ben 20 dec uitgeteld van de tweede. Het is nu eenmaal zo, het is niet ideaal maar je doet er niks aan. Ik kan me er echt niet druk om maken. Het kan immers ook twee weken eerder of later komen. De verjaardag van mijn zoon wordt wel gevierd. Niet groots en wellicht qua datum iets aangepast.