Dillemma

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Lieve dames

Langere tijd geleden heb ik mijn ergernis hier geplaats over het broertje van mijn man. Hierin vroeg ik voor tips om positiever in mijn schoenen te staan. Echter bleek het toch terecht. Meneertje heeft behoorlijk veel stress aangericht, ik weet niet goed voor de baby en mij. ..

Mijn dillemma is, zondag viert mijn schoonvader zijn verjaardag. Hij zal daar ook zijn met zijn vriendinnetje. Wat is nu gaande, hij heeft dingen verteld over mijn man bij mijn ouders, mijn broer en zijn moeder. & daaronder valt dat mijn man vreemd gaat, dat hij zijn eigen opa bezeikt etc. Waarom mijn man de dupe is weet ik niet. Eerst dacht ik het ligt aan mij, het is mij niet gegund. Maar ik sta volledig buiten kijf, mij zegt ie niks, hij praat niet over mij.

Dat wat hij over mijn man zegt doet natuurlijk heel veel pijn. En mijn man heeft daarom ook nu gebroken met hem. Echter doet hij alsof alles koek en ei is, en dat alles maar toevallig wordt verteld. Zo laat hij het over komen. Nu sta ik voor het blok, zondag naar de verjaardag gaan of mijn schoonouders in lichten over dit alles en een andere dag afspreken. Het idee om hem daar te zien & poeslief tegen hem te doen zie ik definitief niet zitten.

Iemand raad?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat een vervelend rotjong is dat zeg. Ik zou wel gewoon naar die verjaardag gaan en hem compleet doodzwijgen.
    Hij is duidelijk jaloers of komt iets tekort

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik zou niet gaan en dan later het bezoek in halen. Maar ik zou hem wel willen confronteren met zn achterbakse gedrag. Maar dat zou ik na de verjaardag doen.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Mijn eerste vraag is dan: wat wil je man? Het is zijn broertje die over hem praat. Ik zou zijn mening leidend laten zijn

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Niet gaan en verder dit met vriend bespreken. Logisch fat je vriend er klaar mee is, wat dat betreft zou ik je vriend steunen en dit samen doen en niet zelf andere weg op gaan.

6. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik zou zelf helemaal geen beslissingen hierin nemen.
    dit is iets tussen je man en zijn broertje.

jij staat neem ik aan achter je man.
    het is zijn familie dus hij maakt de beslissing.

hij beslist zelf of hij erheen gaat ja of nee.
    gaat hij niet dan ga jij ook niet.

het is juist belangrijk dat jullie nu 1 lijn trekken en dat je je man de keuzes laat maken.

laat je man deze dingen nu maar oplossen hou jij je maar met het wassen van babyspul bezig ofzo haha

7. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Daar zit ik ook mee, hij weet het zelf niet zo goed. Aan de ene kant wilt hij niet gaan, maar aan de andere kant vind ook hij dat we het zijn moeder en stiefvader niet aan kunnen doen.

8. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Je hebt een punt, inderdaad. Ik moet het inderdaad van hem af laten hangen. Sowieso ga ik niet zonder hem! We gaan 't zien. Ik heb wel gezegd dat ik eventueel niet ga. Om escalatie te voorkomen. Maar hij mag van mij gaan, al is hij er zelf nog niet over uit wat hij/wij gaan doen.

Bedankt voor jullie antwoorden!!

9. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    kunnen jullie bijv niet op de ochtend er heen gaan? dan zijn jullie toch even geweest. of vieren ze het de hele dag?

10. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Volgens mij vanaf 2 uur in de middag. Inderdaad 's ochtends, anders zaterdagavond. Waarschijnlijk belt mijn man vanavond nog met zijn moeder. Hoop t wel.

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    toch vreems dat er zulke grote dingen gaande zijn en de ouders er niet van op de hoogte zijn? Ik zou de keuze aan je man laten.
    Ik heb ook zo´n rotte appel als zwager, maar ik negeer hem meestal compleet

12. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf

Vreemd is dit zeker. Of ze er niks van af weet, weet ik ook weer niet. Ze belt er in ieder geval niet over. Maar R. kennende heeft hij wel een en ander gezegd wat niet waar is. Waarom hij dit doet komen we er niet achter. Lang wikken en wegen, allerlei dingen af wegen, ik kom er maar niet uit. Hij wilt wel alsof hij niks heeft gezegd, met zijn broer wandelen. Mijn man heeft dan nu ook zoiets, laat maar zitten.

Maar mijn twijfel is er nog steeds. De kleine mag komen zei de vk. En ik ben als de dood dat ik zondag daar zit en mijn vliezen breken wegens de stress die R. veroorzaakt. Mijn man weet ook niet wat hij hiermee moet doen. Hij zegt telkens het komt goed, en mijn moeder begrijpt het wel als we niet komen omdat er stress is. Maar ze kan ook zeggen, wij hebben er niks mee te maken en we praten er wel over.

Aangezien ik van mijn man geen hoogte krijg, heb ik de schoondochter van mijn stief schoonvader (schoonvader is 78, en zijn kinderen zijn een heel stuk ouder als ons) bericht of zij al weten hoe laat zij zondag daar zijn. Zij zijn super aardig en hebben niks met R. van doen, ook daarom wil ik eigenlijk niet weg blijven. Heb haar gevraagd of zij weten hoe laat ze ongeveer daar zullen zijn, zodat we elkaar kunnen zien. En niet mislopen. Wij gaan dan ook maar net 1 uurtje. Schoonmoeder weet dat het kan gebeuren, zit echt in spanning. Dus ze begrijpt wel dat wij maar n uurtje op bezoek gaan en weer naar huis gaan.. ;)

Ook al vind ik dit een super oplossing, helemaal gerustgesteld ben ik niet. :(

13. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Hallo Dames,

Update:

Vandaag verjaardag van mijn schoonzusje. Broertje van mijn man kwam met vriendinnetje daar ongevraagd op bezoek. Ze hadden niet gebeld en verwachtten dat ze gewoon thuis waren. Nou mijn schoonzusje niet heel blij maar goed. Wij zijn niet degene om te oordelen. Broertje van manlief gaf mij de gewone begroeting, kus op de wang. Hij zei hmm wat ruik je lekker :) Ik heb er niet op gereageerd maar wel n blik gegeven van, wat wil je dat k zeg.

Zijn vriendinnetje normaal als de dood voor honden. Aansteller, blijkt dus onzin te zijn. Onze honden, 2 liefste honden ter wereld. Is ze als de dood voor in bijzijn van mijn man. Mijn broer heeft een drukke opspringende duitse herder & daar loopt ze gewoon langs. Die hond kan gewoon tegen haar op springen. Nou sorry, heb mijn mond eens open gedaan. Ook zijn we erachter dat ze gisteren hebben verteld dat mijn man vreemd gaat. Aangezien zij een foto waarbij het koor wat hij begeleidt op facebook staat. Mijn man staat met zijn moeder en n meid hand in hand op de foto. Aanleiding tot aanneming van vreemd gaan?

Dit heeft ze aan mijn broer verteld. Nou ik heb haar nu van mijn facebook verwijderd. En als zij mij een bericht stuurt waarom, krijgt ze van mij tekst en uitleg. Waarom verteld ze dit aan mijn broer en schoonzus en niet aan mij denk ik dan.. En ze was de enige die zag dat ze hand in hand zaten. Ja sorry, ik was inderdaad na alles wat gezegd was even in lichte paniek. Maar er is geen reden om te denken dat mijn man vreemd gaat & zeker het aannemen door iemand die ons niet kent, en dit door verteld zonder dit aan mij te zeggen vind ik te ver gaan.

In ieder geval na mijn opmerking over haar zogenaamde angst voor honden, wisten ze beiden niet hoe snel ze achterom moesten komen. Wij zijn vertrokken aangezien het niet echt lekker liep tussen mijn vader en broer. Andere problemen.

Zondag, kijk ik echt naar uit. Mijn schoonmoeder had gebeld of ik me goed genoeg voel daarheen te komen. Ja hoor, voel me prima. Wil haar er niet in betrekken. Al weet ze het dus wel wat er geroddelt wordt. Ze zegt dat houd je toch niet tegen. Nou inderdaad, wij gaan zondag gezellig naar opa en oma. Daar eten we mee, had opa gevraagd & daarna gaan we naar mijn schoonouders. Een uurtje of 2.

En die 2 mensen, zijn voor ons niets van waarde. Hebben ze vandaag gemerkt & dat zullen ze merken als we zondag daar zijn. Mijn schoonbroer(tje) kan ik niet mijden. Dit heb ik ook in bericht naar zijn vriendinnetje gezet. Maar haar wel. ;)

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou er gewoon boven staan en gewoon naar de verjaardag gaan.

Deel Deze Pagina