zoontje 3.5 maand maak me zorgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door judje30, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij krampjes helpt het bij mijn dochtertje ook als ik een kruikje tegen haar buik houdt. Niet te warm natuurlijk.

Sterkte ermee! Niet leuk als die kleintjes zo lijden.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor waarom zouden oudere kinderen het ook moeten hebben gehad dan?

Een kindje van een vriendin van mij had bloed bij de ontlasting en schijnbaar KMA. Verder niks gemerkt, dus zo zie je maar weer ;)

Maar had je nog contact gehad met de kinderarts?

3. judje30

judje30 Lid

21 jun 2013
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij heeft een echo van zijn buik gehad en daaruit is gebleken dat hij nog steeds kamt met onreipe darmen.. dus daar blijven ze bij en ze zeggen dat t over moet gaan als die rond de 4 maanden is.... afwachten dan maar?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff ja... Wat vindt je er zelf van? En hoe zien ze dat dan van die onrijpe darmen? Wilde ze niet een onderzoek doen ivm KMA?. Dat is toch niet zo moeilijk?

5. judje30

judje30 Lid

21 jun 2013
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet meer wat ik ervan moet denken hij is de laatste 3 dagen zo goed te pas geweest veel gelachen zowat niet gehuild en net zomaar begonnen weer met krijssen mag je weer niet aan t buikje zitten pfff radeloos snap t niet niks verandert.... geen voeding of meer flessen of wat dan ook... frustrerend.....

6. Roli

Roli Lid

14 jun 2012
    78
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje had ook veel last van darmkrampjes
    En vanaf het moment dat ik ze flesvoeding aanmaakte met rooibosthee was het helemaal over.

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Welke reflux medicatie heb je? En hoeveel?

Gebruik je nutriton of jbpm?

Jammer dat je de pepti niet de tijd hebt gegeven. Als de refluxmedicatie op de juiste manier zijn werk doet is spugen nl helemaal niet erg. De medicatie zorgt dat het spugen geen pijn doet. Het enige is dat jij extra was/schoonmaak hebt. Maar ach, bij een tevreden kindje vind ik dat geen ramp.

8. judje30

judje30 Lid

21 jun 2013
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wassen vind ik geen ramp hoor en heb 3 kids...
    Hij krijgt nexium 1x 5mg per dag.
    Rooibosthee heb ik altijd al gegeven in de flessen dus mag nuet baten...

9. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Ik heb alleen de openingspost maar gelezen, maar zou het misschien koemelkallergie kunnen zijn?

Veel sterkte

Deel Deze Pagina