Mijn dochter is nu 5 maanden en krijgt al bijna de hele tijd Nestle complete comfort. De omne vorm van Nestle. 1 maand geleden met kv exra care geprobeerd maar daa kreeg ze krampen van. Wanneer kan ik proberen met standaard groeie start en hoe?
Mijn zoontje heeft tot 6 maanden altijd de comfort voeding van Hero gehad, dus zelfde idee. Toen hij 6 maanden was ben ik over gegaan op de gewone opvolgmelk, omdat hij ook regelmatig zonder te spugen gewoon wat water/ thee kon drinken. En natuurlijk spuugt hij soms nog wel eens, maar dat krijg je van al dat drukke rollen/ tijgeren Elke keer als ik het met de nummer 1 melk probeerde af te bouwen ging t niet goed en met de nummer 2 gewoon in 1x over gegaan en dat ging gelijk goed. Dus waar het nou aan gelegen heeft
Wat fijn. Hier huilt ze nog heel veel.door haar reflux. De Nestlé is voor haar krampjes ( toen dan ) maar de reflux blijft erg. Ik dik het nog in met jbpm anders wil ze helemáál niet.
Dan zou ik volgens mij gewoon nog even bij deze voeding blijven. Dunnere voeding maakt de reflux en de pijn nog weer erger waarschijnlijk. Ik ben pas overgestapt op het moment dat ik bij mijn zoontje zoiets had dat hij zich helemaal prima voelde en vrijwel geen reflux symptomen meer had. Maar als je dochtertje nog zoveel last heeft van de reflux, gebruikt ze dan nog medicatie of zou dat misschien nog een optie zijn?
Ik wil sowiezo op comfort, ar voeding dus.Die wat ze nu heeft is ha die van de hero is standaard arvoeding. Ze heeft helaas 2 keer per dag nexium en 4 keer per dag babygaviscon. Mijn zoon deed het toen inmiddels al veel beter met 4,5 mndn.