Zoontje 3 veel zweten.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door rebbel, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Hoi,
    Ons zoontje van 3 jaar zweet in bed verschrikkelijk!
    HijHeeft nu alleen een hemd en onderbroekje aan en ligt zo half onder de deken.
    MaarAls ik dan ga kijken voor ik ga slapen is hij heel erg bezweet. Een flinke natte plek bij zijn hoofd en natte haren. Herkennen jullie dit?

Liefs rebbel.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Heel herkenbaar, dochtertje en zoon zweten ook heel veel en snel!
    Kletsnatte koppies en haartjes hoor met dit weer snachts!

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hier ook. Misschien een dunner dekbedje?
    sinds mijn zoontje geen luier meer draagt meer snachts is het wel minder geworden

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Het kan ook liggen aan het beschermhoes (antilek), als je dat gebruikt. De warmte/vocht kan hierdoor niet weg.

Hierdoor zweten die van mij ook in bed, in de winter hebben ze er geen last van.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mijn dochter zweet ook veel en niet alleen 's nachts. Voor de nacht gebruiken we alleen een lakentje, die ze zelf al weer af trapt en dan nog is ze nat.

Overdag proberen we haar zo luchtig mogelijk te kleden. Zo luchtig dat mensen wel eens bezorgd zijn of ze geen kou vat, maar Noor zweet zo snel en hevig. Ik denk wel eens dat als ik haar alleen in haar blootje zou laten lopen ze nog zou zweten.(in haar romper wel iig, en dat scheelt dus maar heel weinig) Een heel irritante kwaal die ik helaas zelf ook heb.

Ervaar je het ook overdag bij je zoontje?

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Mijn zoontje heeft dat ook. Heeft nog nooit in zijn leventje (9 maanden) iets met lange mouwen gedragen!! Dan druipt het zweet letterlijk van zijn voorhoofdje. Naar buiten doe ik hem altijd een dun vestje aan, en dat is binnen no time doorweekt. Erg vervelend, vooral voor hem zelf.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Oke, hij is dus niet de enige! :)
    Vroeg me al af of het wel normaal was. ;)
    @daan: overdag in bed ook hoor, en soms ook wel wat klam met spelen. Als hij erg druk bezig is.

MijnVriend heeft ook altijd een shirt aan, die heeft het ook nooit koud. Hij zal het daar wel van hebben.

@brezjika: ja hij heeft een zeiltje, misschien ligt het daar aan. Ik zal eens proberen hoe het gaat zonder. :)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    267
    83
    Noord-Brabant
    Yosyp heeft het ook. Die ligt kletsnat in bed, zelfs als ie op z'n dekbed in slaap is gevallen.

Deel Deze Pagina