en dan zijn de verjaardagskados gevonden door dochterlief

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lovewinnie, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gisteren had de postbode de kados bezorg, flinek doos dus hub naar boven, vlug inpakken en in de kast.

dan ga ik even douchen en spelen de kids samen boven. ik de deur open gelaten want dan hoor ik ze. dan hoor ik me dochter ineens zeggen "en nando wel klei heb jij" huh ik badjas aan en ja hoor zitten ze tussen het inpakpapier. o mama wat ben ik hier blij mee, dit wilde ik echt zo graag hebben" o tja sta je dan. nu heeft ze dus der verjaardagskado en is de verrassing er wel vanaf. heb nog een rugzakje met trommel en beker haha maar was eigenlijk vanplan die wat eerder te geven omdat ze volgende week al mag oefenen (wordt 12 september pas 4). die bewaar ik nu maar want anders heb ik niks meer.

het was niet eens zo goedkoop allemaal dus ja ga echt niks meer bijhalen. (4 dingen van playdoh waarvan 3 speelsets en 1 speelemmer met van alles en nog wat)heb der verteld dat dit eigenlijk voor der verjaardag was maar goed zeg wat een blunder. ze zijn er nu mee aan het spelen en zegt nog een paar keer o wat is dit leuk, o wat fantastisch, o dank je mam haha. nou dan kan ik het toch niet meer afpakken wel :D.

wordt dus een flutkado met der verjaardag.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach ik denk dat ze het wel snapt dat ze het "grote"kado al heeft gehad. als je het maar uitlegd?

Deel Deze Pagina