Cadeau 4-jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sophiaatje, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Goedemorgen,

Onze dochter word bijna 4 en zitten al een tijd na te denken over wat voor cadeau we nou gaan geven. . Een schooltas,beker en broodtrommel die krijgt ze sowieso al dus dat word niet "ons cadeau"

Wat hebben jullie gegeven toen jullie kindjes 4 werden? Of wat ga je geven voor hun 4e? En misschien zijn er wel tips die zijn ook welkom natuurlijk!

Wij komen er echt niet uit :)

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier was lego friends een groot succes! En een eerste setje sieraden: een ring, ketting en armbandje.

3. Sophiaatje

Inderdaad ook super leuk!! Ik ga het opschrijven dan maak ik een lijstje :D

4. penseel

penseel Niet meer actief

Wat heeft ze al?

Hier heeft dochter net ( 5) een barbie poppenhuis gekregen super leuk. fiets poppenwagen wieg poppen k3 dingen ect ect zo veel om op te noemen.
    Vorig jaar was het beker trommel tas en nog iets tot mijn schande moet ik zeggen dat ik vergeten ben wat ze toen kreeg.

5. Sophiaatje

Wat ze gewoon al heeft om mee te spelen bedoel je ? K3 dansmat,K3 microfoon..prinsessiajurk, zo'n keuken van kidscraft.. Die had ze trouwens vorig jaar met haar verjaardag gehad het keukentje :p euhmm veel mega blocks en duplo en verkleedkleren en mega veel my little pony's met toebehoren en poppen en een poppenwagen.. Zelfs een 3DS 🙈 heel veel boeken.. En nog wel meer het meest houd ze van dansen,zingen en knutselen vind ze ook erg leuk! Met poppen speelt ze niet echt behalve als ze met haar poppenwagen naar buiten gaat maar die neemt ze bijna nooit mee .. Heb drm ook liever 1 groot cadeau dan veel kleine dingetjes ze heeft al zoveel :)

6. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    Fiets!

7. Sophiaatje

Die heeft Ze met Sinterklaas van opa en oma gekregen :)

8. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Onze dochter heeft voor haar vierde verjaardag een step gekregen. Groot succes (ook dochter 2 helemaal blij mee :)).

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Fiets, step, space scooter, trampoline, gezelschapsspellen, abonnement op binnenspeeltuin, ik leer lezen-ik leer schrijven,

10. penseel

penseel Niet meer actief

Ja ik bedoelde idd wat heeft ze al. Kan wel van alles gaan roepen maar zo te zien heeft ze al meer dan genoeg speelgoed. Net zoals die van mij haha.

Geef haar zwemles voor haar verjaardag haha. Super speciaal en heb je jaren plezier van hihi.;)

11. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Hier heeft ze een fiets met vlaggetje en helm gelregen van ons. Verder heeft ze duplo, puzzels, kleurboekjes, schoenen, kleding, barbie met setje kleding gekregen en het spel knibbel knabbel knuisje gekregen en daar is ze helemaal weg van.

12. Sophiaatje

Haha wat toevallig ze gaat inderdaad op zwemles als ze 4 is :p

13. Sophiaatje

Bedankt allemaal! Ze zegt wel steeds dat ze de kidizoom wilt dat horloge die je steeds op tv ziet maar op internet staat dat het vanaf 5 jaar is .. Iemand die het ook aan zijn kindje gegeven heeft die nog geen 5 is?

14. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    leuke water/zandtafel

15. Sophiaatje

Ook super leuk! Die zet ik erbij :)

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Vriendinnenboekje voor als ze straks naar school gaat? Rugtas? Mn dochter heeft voor haar derde verjaardag het prinsessenkasteel van Playmobil gekregen en voor haar vierde vragen we er dingen bij (badkamer, eetkamer, kinderkamer etc). lego friends lijkt me ook leuk, al vind mijn dochter spelen met popjes zoals playmobil leuker dan het echte bouwen in tegenstelling tot onze zoon, die kreeg vooral veel lego en treinen/rails voor zn vierde verjaardag. Verder praktische dingen als ze alles al heeft: nieuwe pyjama, dekbedovertrek, shirtjes etc.
    Buitenspeelgoed: rolschaatsen, skippybal, trampoline?

17. Sophiaatje

Een dekbedovertrek ja leuk! Want ze krijgt ook een ander bed :D mevrouw is gek van prinsessia haha ..

En een vriendinnenboekje ook mega leuk! En dat playmobil ook dochterlief houd niet zo mega veel van bouwen maar gooit wel vaak van alles door elkaar en dan is het al snel niet meer compleet heb jij daar geen last van ?

18. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Van ons krijgt ze een grotere fiets. De fiets die ze nu (12 inch) heeft, heeft ze op leren fietsen zonder zijwieltjes maar is nu wel te klein aan het worden.

19. Sophiaatje

Een geweldig cadeau! :) maar dochterlief heeft juist in december een grotere fiets gehad haha twee fietsen zijn ook wel leuk maar toch :p
    Maar dat is wel een perfect idee een andere fiets weer als ze ook zonder zijwielen kan fietsen,ik moet nog even geduld hebben :p

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Onze dochter heeft van het weekend playmobil gekregen voor haar vierde verjaardag. De speeltuin en het openluchtzwembad. Zowel zij als haar zusje van 2 spelen en continu mee!

Verder heeft ze Super Sand gekregen, waar ze heel druk mee is. Play Doh, knutselspulletjes, bellini-armbandje, verkleedkleren...

Deel Deze Pagina