Het is zo ver, de oudste is toe aan leren op een potje plassen. Vandaag heeft hij het al 2x gedaan, en een erg goede motivatie is dat hij daarna een sticker op mag plakken Nu hebben we laatst een stickerboek gekregen van Cars, maar die stickers zijn bijna op. Ik heb een tijdje terug gezocht bij de Action en Zeeman, maar zag daar toen geen stickers liggen. Zojuist heb ik op de website van de HEMA gekeken, maar daar kom ik vooral scrapbook-stickers tegen. Het lijkt zo simpel, maar ik kan zo 1-2-3 dus niet gewoon goedkope losse stickervelletjes vinden waar een peuter-jongen warm voor loopt. Bij voorkeur van Cars, grote landbouwvoertuigen, of treinen. Ik ben niet op zoek naar een kleurboek met enkele stickers, want dan zijn de stickers snel op. Hebben jullie nog tips, of recent in een winkel stoere stickers gekocht? Dan kan ik gericht de stad in duiken na het werk, of mijn man op pad sturen met een duidelijke omschrijving.
Ik heb een week of drie terug wel cars stickers bij action gekocht. En de hema heeft 3D stickertjes met auto's. Succes met het zindelijk worden. Hier ook druk bezig
Wij kopen ze bij de Action, ligt hij de knutsel spullen voor kinderen. We hebben nu Mickey Mouse en Donald duck
Hema. Staan niet op de site, maar liggen wel in de winkel. 3D stickers van auto's, robots, dino's en dieren etc. En ook veel gewone stickers. Allemaal onder een euro voor stickervel.
Action heeft juist heel veel stickers, laatst nog gekocht van oa cars en minions. Ook wibra heeft veel stickers, kost allemaal geen drol.
Geen auto's of treinen, maar wij hebben deze: Dikkie Dik - Beloningskalender - HippeMamaShop.nl Nu nog naar de wc willen
Ik heb laatst op ali expres 50 stickervellen voor 5 euro gekocht. Allemaal verschillende, mickey mouse, cars, paw patrol, emoticons etc. En anders idd bij de action. Of in de speelgoedwinkel.
Hmmm... misschien had ik dan gewoon pech bij de Action, of ik heb er helemaal overheen gekeken. Wel goed om te lezen, want anders was ik er niet meer speciaal voor teruggegaan. Hopelijk lukt het me morgen na het werk nog net voor sluitingstijd, want mijn voorraadje begint nu wel op te raken. Nu ga ik er zeker voor terug, en ga ik niet weg voor ik een goed vel stickers gekocht heb Vandaag is het toch wel vaak misgegaan, maar hij plassen in een luier vindt hij nu ook vies. Spannend hoe het morgen op de opvang gaat.... Ben erg benieuwd! Majo: ik stuur je ook nog even een pb met de vraag of je een link wil sturen voor AliExpres. Het duurt te lang om daar op te wachten voor deze week, maar voor de toekomst wel handig om daar te kopen en alvast in de kast te hebben liggen.
Heb niet alles gelezen en weet dus niet of het al genoemd is maar Action heeft vaak veel stickers (voor zowel jongens als meisjes). Ze zijn daar ook niet duur.
Idd action...bij de knutselspullen. Hier gaan er heel wat stickers doorheen en ik koop ze altijd daar.
Deze hadden wij gebruikt, onze vond het geweldig! https://www.bol.com/nl/p/tractor-ultimate-sticker-book/1001004002012557/?suggestionType=featured_product&suggestedFor=tractor%20stickers&originalSearchContext=media_all&originalSection=main